  • 1. Data: 2009-07-02 07:20:49
    Temat: wycena robocizny
    Od: "juliusz1" <juliusz1(wytnij to)@go2.pl>

    witam , mam oto taki mały problemik znajomy wykonuje mi szafy zwykłe z płyty
    wiórowe z drzwiami saidingowymi na zawiasach wymiary szafy to 1 m szeroka
    na 2 wysoka po 1 półce w środku i dwie szuflady metaboxy ile moze kosztowac
    robocizna przy takiej szafie kazał mi się zorientować to się pytam z tym że
    płyte zakupiłem sam i zawiozłem do pocięcia i okleinowania on tylko skreca
    konfirmatami , szuflady zawiasy ,wkręty wszystko sam pokupiłem ,tylko dół
    przód i tył szuflady on sam wykonuje ,szaf robię 8 sztuk są to zwykłe
    najprosztsze szafy , nie chodzi o pieniadze bo on ich nie chce tylko zebym w
    przyszłości wiedział jaki rewanż mnie czeka :).