  • Data: 2016-03-08 13:22:01
    Temat: wyłączenie gruntów rolnych z produkcji rolnej
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,

    musze wyłączyć grunty rolne z produkcji rolnej i wg strony um mam im dostarczyć
    poniższe rzeczy. NIestety pani w UM nie miała czasu na tłumaczenie bo miala
    spotkanie...a tylko jedna osoba sie tym u mnie zajmuje:-/

    Mam im dać:

    a)Akt notarialny (lub wypis z księgi wieczystej),
    -------tu ok

    b) Wyrys z mapki zasadniczej (lub ewidencyjnej) z opisem wraz z wykreślonymi
    granicami uzytków i zaznaczeniem granicy działki Wnioskodawcy (1 egzemplarz),
    -------moge to samemu im na tej mapce narysować?

    c) Mapa orientacyjna w skali 1: 10 000 z zaznaczoną działką,
    -------ok

    d) Plan zagospodarowania działki z bilansem terenu przeznaczonego do wyłączenia (w
    rozbiciu wg klas i uzytków) potwierdzony przez architekta-wykonawcę projektu,
    -------- a to co? By wyłączyć część działki musze mieć już kupiony i zaadoptowany
    projekt do działki?? NIe można tego zrobić wczesniej??

    e) opinia o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego,
    --------- ok mam

    f) oświadczenie o melioracji gruntu,
    --------- a to co to jest???

    Dzięki