  • 81. Data: 2009-12-17 13:42:08
    Temat: Re: wylewka radiostezyjna - prosze o porade
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 17 Gru, 14:29, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Od kilku lat - tylko dla znajomych, ale myślę, że należałoby pomóc też
    > innym. Generalnie nadaje się dowolna metalowa siatka - trzeba ją tylko
    > odpowiednio potraktować znanym mi sposobem.

    Znam ten przepis. Można zrobić tą siatkę samemu. Trzeba kupić zwykła
    siatkę i ją swyczajnie posikać. No ale nie każdy może to zrobić. Mogą
    to robić tylko ektoesteci, bo tylko ich mocz ma takie właściwości. Ale
    potwierdzam że potem żadnych ektopotworów nie należy się obawiać. No i
    nie jest to takie drogie. 1 m2 uzdatnionej siatki to tylko 1000zł. Cóż
    to jest w porównaniu do całkowitych kosztów budowy! Polecam !!!!!
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 82. Data: 2009-12-17 13:49:36
    Od: "mm" <t...@p...fm>

  • 83. Data: 2009-12-17 13:51:45
    Od: "rrr." <r...@r...or>

    Użytkownik michaaa napisał:
    > wlasnie ta zaprawa nie jest droga... przynajmniej patrzac realnie na
    > koszty calej budowy

    A nie taniej kupić marmurowy neutralizator radiestezyjny ?
    kosztuje tylko 130 zł a efekt, że hoho :) By ie być gołosłownym podaje
    linka
    http://sklep.tarotnet.pl/product_info.php?products_i
    d=3537&cmp=cat_top
    dodatkowa zaleta, że jak będziesz chciał zmienić dom, to możesz go
    zabrać ze sobą i nie wydawać znów na wylewkę wzbogaconą oddechem nietoperza.

    pzdr.
    rafał

    PS. Sorki za słownictwo, ale jacięniepierdolę, na co się ludzie dają
    nabierać.

  • 84. Data: 2009-12-17 13:56:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    rrr. pisze:

    > PS. Sorki za słownictwo, ale jacięniepierdolę, na co się ludzie dają
    > nabierać.

    Zasada Zaboru numer 231: Co minutę rodzi się naiwniak - bądź pierwszym,
    który go znajdzie.

  • 85. Data: 2009-12-17 14:47:58
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    Krzemo pisze:

> [...]
    > nie jest to takie drogie. 1 m2 uzdatnionej siatki to tylko 1000zł. Cóż
    > to jest w porównaniu do całkowitych kosztów budowy! Polecam !!!!!

    Nie wystarczy posikać, wprowadzasz w błąd! Należy nasikać w KAŻDE oczko
    siatki, w conajmniej kilkusekundowych odstępach. Ciągiem też nie
    zabangla. Nie można też oszukiwać, w stylu że w konewkę. Przy tej
    czynności należy zachować daleko idącą uwagę, bo ektosiatka się nie
    naładuje odpowiednio Mocą(tm).

    Pozdr,
    Tomek

  • 86. Data: 2009-12-17 14:49:58
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2009-12-17 15:47, Tomek Głowacki pisze:

    > bo ektosiatka się nie
    > naładuje odpowiednio Mocą(tm).

    Chciałeś zapewne napisać 'moczą'? (tm).

    --
    spp

  • 87. Data: 2009-12-17 14:50:19
    Od: "michaaa" <m...@m...com>

    > naładuje odpowiednio Mocą(tm).
    >
    > Pozdr,
    > Tomek

    o jakiej mocy mowimy, czy moglbys sprecyzowac?

    mm

  • 88. Data: 2009-12-17 14:50:50
    Od: "michaaa" <m...@m...com>

    > A skutek? 100% skuteczność! Ani u mnie ani u żadnego z moich znajomych
    > nie stwierdzono najmniejszej obecności małych niewidzialnych niebieskich
    > krokodyli.

    jaki wplyw na zycie czlowieka maja niebieskie krokodyle?

  • 89. Data: 2009-12-17 14:54:26
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 17 Gru, 15:50, "michaaa" <m...@m...com> wrote:

    > jaki wplyw na zycie czlowieka maja niebieskie krokodyle?

    Wyjadają ektoplazmę z człowieka!
    Najgorsze jest to że ich nie widać, więc nawet nie wiesz kiedy to
    robią.

  • 90. Data: 2009-12-17 14:55:05
    Od: "michaaa" <m...@m...com>

    > Wszystkie dodatki i domieszki do betonu s? wyrobem budowalnym w ?wietla
    > polskiego prawa budowalnego, powinny podlegac oznakowaniu B lub CE.
    > Do tego certyfikat Zakładowej Kontroli Produkcji.
    > Ten producent tego nie ma.
    > Będe pisał doniesienie do WINB o naruszeniu przez niego prawa.
    >
    > Zanachor to był w filmie, budowanie to jednak nauka i badania.
    > Jak kto? wciska ciemnotę ludziom to niech za to płaci.

    miales wczesniej stycznosc z tymi srodkami? z informacji ze strony wynika ze
    przeszly badania wytrzymalosciowe

    mm