  • 91. Data: 2009-12-17 14:56:59
    Temat: Re: wylewka radiostezyjna - prosze o porade
    Od: "michaaa" <m...@m...com>

    > Ja poważnie teraz...
    > Czy sprawdzano czy na wysoko?ci 1,5, 3, 5m ten ciek wodny przeszkadza ?
    > Możliwe, że w pomieszczeniach budynku wpływ cieku wodnego nie będzie miał
    > wogóle znaczenia na zdrowie i samopoczucie mieszkańców.
    > Cieki wodne maj? tak? cechę... często nie s? prostopadłe w stosunku do
    > gruntu.
    > Może wogóle nie będziesz się musiał tym przejmować.

    W chwili obecnej jestesmy przed budowa. Nie byly dokonane inne pomiary
    oprocz przygruntowych.

    mm

  • 92. Data: 2009-12-17 17:22:49
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl> napisał w wiadomości

    > A jaką apraturą pomiarową prowadzi się takie badania ?
    > Jakś poważna uczelnia techniczna zajmuje się takimi pomiarami ? Jakaś
    > Politechnika albo MIT ?
    > Kto produkuje aparaturę pomiarową ?

    Na każdej wsi mądrzy ludzie ci to zrobią. Na działkę przyprowadza się krowę. Jak się
    położy to jest dobrze. Z kolei tam gdzie leży kot jest źle.

  • 93. Data: 2009-12-17 17:43:12
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl> napisał w
    wiadomości news:hgdcc4$61g$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > No tego nie doczytałem. Ciekawe jak woda emituje falę elektromagnetyczną.
    > No chyba że biora całą instalację z pompami, piecem itp, no to tu powazny
    > problem. Uwaga jest promieniowanie elektromagnetyczne

    Moze ruch przewodnika w polu magnetycznym ziemii?

    Pozdro.. TK

  • 94. Data: 2009-12-17 19:33:10
    Od: Bartosz Augustyniak <ogest@toya_usunto.net.pl>

    William Bonawentura pisze:
> [...]
    >
    > Na każdej wsi mądrzy ludzie ci to zrobią. Na działkę przyprowadza się krowę. Jak
    się położy to jest dobrze. Z kolei tam gdzie leży kot jest źle.

    I to jest poważna aparatura pomiarowa ?
    To mi podchodzi pod "wizualizacja zabobonu"

    A o kotach maiłem lepsze zdanie

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak,Łódź

  • 95. Data: 2009-12-17 19:36:41
    Od: Bartosz Augustyniak <ogest@toya_usunto.net.pl>

    Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl> napisał w
    > wiadomości news:hgdcc4$61g$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Moze ruch przewodnika w polu magnetycznym ziemii?

    Woda jest przewodnikiem ale widywałem lepsze, a druga sprawa z tego co
    pamiętam to przez ten przewodnik musi płynąc prąd a nie woda :)

    To powinni osuszyć wszystkie rzeki (tai sam przewodnik), a wiatraki (z
    metalu) to już absolutnie wyburzyć nawet jak odpięty generator by
    generowały fale EM

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak,Łódź

  • 96. Data: 2009-12-17 21:12:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    mm wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    > napisał w>

    > może wcale nie masz cieków lub promieniowanie z nich jest bardzo
    > nikłe , drugiej strony jest też coś takiego jak promienowanie
    > kształtu _ owe własnie kamienie omawiane na początku postu __
    > Pewnie będziecie się śmiać z tego , ale zwykła płytka glazurnicza o
    > wymiarach 10*10 cm położona glazurą do ziemi wykrzywia ( odchyla )
    > promieniowanie cieków w promieniu ok 2-3 m w zależności od mocy
    > promieniowania cieku , od taka zagwostka .

    ty w te brednie naprawdę wierzysz...

    w sumie twoja sprawa, to ty pójdziesz do piekła i będą cie diabły w smole
    smażyć.

  • 97. Data: 2009-12-18 00:02:56
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Bartosz Augustyniak" <ogest@toya_usunto.net.pl> napisał w
    wiadomości news:hge1ss$9f8$2@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Woda jest przewodnikiem ale widywałem lepsze, a druga sprawa z tego co
    > pamiętam to przez ten przewodnik musi płynąc prąd a nie woda :)

    Prad przez przewodnik w polu magnetycznym?? Ja pisze o czyms w rodzaju
    indukcji hipotetycznie oczywiscie.

    > To powinni osuszyć wszystkie rzeki (tai sam przewodnik)

    Pewnie tak.

    Pozdro.. TK

  • 98. Data: 2009-12-18 00:20:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    michaaa pisze:

    > miales wczesniej stycznosc z tymi srodkami? z informacji ze strony
    > wynika ze przeszly badania wytrzymalosciowe

    No i wyszło, że się robi zaprawa ciut odporniejsza na nacisk. Jak dla
    nie to wygląda na zwykły plastyfikator ;)

  • 99. Data: 2009-12-18 00:21:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    michaaa pisze:

    > jaki wplyw na zycie czlowieka maja niebieskie krokodyle?

    Bardzo negatywne. Nawet nie pytaj, takie to straszne.

    Co gorsza niektóre skutki objawiają się dopiero w kolejnym albo nawet
    trzecim pokoleniu!

  • 100. Data: 2009-12-18 00:21:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    michaaa pisze:

    > o jakiej mocy mowimy, czy moglbys sprecyzowac?

    Tej przez duże "M".