eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniewymagania wentylacyjne w pomieszczeniach z kotłami turbo › wymagania wentylacyjne w pomieszczeniach z kotłami turbo
    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: wymagania wentylacyjne w pomieszczeniach z kotłami turbo
    Date: Mon, 07 Sep 2015 17:36:08 +0200

    Witam
    jestem zły, bo prawie rok temu kominiarze dali takie a nie inne
    zalecenia, a teraz okazuje się że to nie było wiążące i muszę właśnie
    wyremontowane mieszkanie "dostosować"...

    mam gaz. W przedpokoju licznik, w kuchni piecyk (4 palniki) w łazience
    piec turbo. (zamkniętą komora spalania, rura spalinowa koncentrycznie w
    rurze zaciągającej powietrze do spalania.)
    Wentylacja: W kuchni okap z wentylatorem podłączony do wentylacyjnego
    pionu kominowego

    Teraz jest tak:

    1. łazienka:
    zrobić otworki w drzwiach łazienki, bo tak.
    zrobić wentylacje w łazience, znaczy doprowadzić rurę do pionu
    wentylacyjnego. Booooo nie tyle co jest piec, ale są rurki z gazem

    2. Kuchnia
    odłączyć okap od pionu wentylacyjnego (dobra, wiedziałem że tak będzie)
    Drzwi w kuchni nie muszą mieć otworów. ciekawe dlaczego łazienkowe muszą.

    3. Przedpokój.
    nic. żadnych otworów w drzwiach wejściowych? żadnej wentylacji typu
    dostęp do komina? Przecież tam jest licznik gazowy!

    Proszę mi powiedzieć jak to jest naprawdę według przepisów.

    ToMasz