  • Data: 2011-08-22 07:34:26
    Temat: zabudowa mebli i buczenie lodowki
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wybierając lodówkę pod zabudowe, najważniejsze dla mnie była
    opinia uzytkowników , aby była to cicha lodówka (ponieważ salon połaczony
    jest z kuchnią)

    I taką kupiłem, a teraz buczy jak wsciekła w momencie uruchomienia agregatu,
    prawdopodobnie
    wpada w rezonans, powodując drżenie zabudowy.

    jak proponujecie to rozwiązać, jak to prawidłowo powinno być rozwiązane?
    a może to kwestia samej lodówki jakś wadliwa?

    Jakieś podkładki gumowe wycięte np z starej dętki podłożyć, tylko gdzie? na
    styku wszystkich miejsc z zabudową?

    pozdrawiam
    AT