    From: p...@o...pl
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: zakup lodówki hmm...
    Date: Tue, 26 May 2009 11:59:23 -0700 (PDT)

    > http://www.euro.com.pl/lodowki/whirlpool-arc-6709-ix
    .bhtml bez non frosthttp://www.magicznaplaneta.pl/dzial/agd/kategor
    ia/?id=35&&bid=72683  mój
    > typ ale to nowosc = 0 opinii.
    >
    > Plusem LG jest 5 lat gwarancji.
    >
    > Co radzicie, bo każdy sklep chwali coś innego

    Lodówki Whirlpoola _nie_ polecam. Nie wiem jak nowe modele, ale nie
    liczył bym na zmianę technologi. Męczę się już prawie dziesięć lat z
    taką lodówką i nie chce się zepsuć. Może dziwnie to napisałem
    (trwałość), ale słuchanie odgłosów różnego rodzaju przez tyle lat jest
    katorgą. W dzień nie przeszkadza bo z otoczenia dochodzi wiele
    odgłosów które zagłuszają pracę lodówki, ale w nocy horror, jeszcze
    dla kogoś kto ma czujny sen. Od kilku lat, a może nawet od początku
    "strzela" co jakiś czas (co kilkanaście minut?!), nie wiem, może to
    kwestia dostania się lodu gdzieś w zakamarki zamrażalnika ale
    wkurzające jest niestety. Z resztą jakiś czas temu rozmawiałem z moim
    kolegą który kupił mniejszy model Whirlpool'a i też go w nocy
    "straszy". Tyle z mojego i innych doświadczenia. Wybierz sam.

    Pozdrawiam
    Piotrek