  • 11. Data: 2009-01-16 08:33:09
    Temat: Re: zamaskowanie rur poziomych
    Od: "Jacobobo" <b...@a...pl>

    Zdecydowanie polecam owinięcie liną konopną . Robi fajny klimat a i pod linę
    przewody elektryczne dość łatwo można włożyć.

  • 12. Data: 2009-01-16 09:22:39
    Od: "Piotrek Z." <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jacobobo" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Zdecydowanie polecam owinięcie liną konopną . Robi fajny klimat a i pod
    > linę przewody elektryczne dość łatwo można włożyć.

    A jakiej grubości lina dane najlepszy efekt? Testowałeś może? :)

    pozdrawiam

    --
    Piotek

  • 13. Data: 2009-01-20 16:36:40
    Od: "Jacobobo" <b...@a...pl>

    Trudno mi jednoznacznie Tobie doradzić bo my dobieraliśmy grubość liny do
    belek na jakich była nawijana . Tak na oko to lina o grubości ok 25-35 mm.
    Tak zwane fi .
    Pozdrawiam Jacek