  • 21. Data: 2011-07-03 16:39:49
    Temat: Re: A co powiecie na to....
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    news:iuq0dg$agq$1@news.onet.pl...

    > elementem uzyskania certyfikatu bezpieczeństwa dla zamka sa wprowadzone u
    > producenta procedury bezpieczeństwa. Ty gadasz jakby zamki wyższej klasy
    > produkował pan Zenek w garażu.

    No właśnie jak zamawiałem klucze to mi je na CNC robili prawie na miejscu.
    Nadali mi numer i na podstawie numeru wyskoczyły pliki. Jak chcę klucz to
    tylko idę po duplikat z tym numerem.
    Chociaż mam we wszystkich wyjściowych (front i piwnica) dodatkowe zamki,
    które sam kupiłem.

  • 22. Data: 2011-07-03 19:42:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Czytałem to zdanie kilka razy.
    > Ale co to znaczy "w ścianie" ? Zamurowane pod tynkiem ?
    > I co to są te odgłosy dochodzące ześciany ? Duchy poległych przy
    > budowie ? :-) Przecież modem GSM nie ma głośnika nawet jakby miał
    > mikrofon :-)

    no bo to sa bzdety jakiego psychicznego. Jakby wziął leki to by przestał
    głosy słyszeć, moja babcia tez słyszała jak ją sąsiedzi podsłuchiwali i
    obgadywali. Po lekach jej przechodziło.