  • 11. Data: 2011-01-07 19:33:56
    Temat: Re: A co to za cudo ?
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:2de1.00000494.4d261fc3@newsgate.onet.pl...

    > 8 tysięcy to kosztuje.

    No to Panowie mamy prądowe grzanie na poziomie gazu :)

  • 12. Data: 2011-01-07 21:37:19
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    [cut]

    dla mnie boskie jest wykorzystanie wanny
    nalweasz wode z CO
    kapiesz sie
    i wszystko wraca do obiegu
    poprostu boskie...

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 13. Data: 2011-01-08 01:16:06
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 6 Sty, 19:29, "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> wrote:
    > Przypadkowo natkn em si na takie "cudo" ...
    >
    > http://ww.ekoturbiny.pl/index.html
    >
    > Czy to nast pny "cudowny" wynalazek , czy nast pny badziew ?

    Niezle, niezle :D Ogladam ktorys raz i staram sie zrozumiec czym to
    sie rozni od grzalki elektrycznej z pompka. Jedyne, co mnie zastanawia
    toto:

    http://ww.ekoturbiny.pl/Images/ani1.gif
    http://ww.ekoturbiny.pl/Images/ani2.gif

    Ze to potrafi wytworzyc cieplo bedac podlaczone pod wiartaczek czy
    cokolwiek innego, co powoduje ruch obrotowy. Jak ktos mieszka przy
    rzeczce to moglby se takie cos wykorzystac.. Tyle ze kompletnie nie
    wiem jakie z takiej rzeczki czy wiartaczka moga byc uzyski - wydaje
    sie, ze raczej marne..

    Druga moja mysl - ktos wyludzil duza dotacje z UE na budowe takiego
    niby eko-badziewia. To zdecydowanie bardziej prawdopodobny
    scenariusz :-)

    Boska jest strona www zlozona z jednego duzego GIFa per strona :-)

    Jak ktos chce autora pognebic pytaniami to mozna tu: http://ekoturbiny.fora.pl/
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2011-01-08 01:20:20
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 6 Sty, 19:29, "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> wrote:
    > Przypadkowo natkn em si na takie "cudo" ...
    >
    > http://ww.ekoturbiny.pl/index.html

    No tak jak myslalem -> to zamienia energie kinetyczna na cieplo za
    pomoca jakichs wirujacych magnesow :) Rzeczywiscie ciekawe jaka to ma
    wydajnosc, szkoda ze nie ma dokladnych testow i jakichs przykladow
    wyliczen. Ze strony wynika ze to grzejaca wode grzalka za 8k pln :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2011-01-08 06:50:39
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Firma jest 15 km ode mnie. Niezłe pranie mózgu.

    To mnie wcale nie dziwi ;)

  • 16. Data: 2011-01-08 06:58:52
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Nie pierwsze, nie pierwsze... Znacznie wcześniej na różnych forach (np.
    > elektroda.pl) przetoczyła się fala dyskusji o silnikach magnetycznych,
    > jakoby raz wprawione w ruch dalej same się napędzały, a nawet jeszcze były
    > zdolne oddać część energii. Wielka rzesza wyznawców tych teorii dzielnie
    > stawiała czoła sceptykom uzbrojonym jedynie w wiedzę o podstawach fizyki
    > na
    > poziomie szkoły podstawowej. Polecam te wątki, ubaw po pachy.

    Tyle, że tamte silniki miały wykorzystywać energię zgromadzoną w polu
    magnetycznym magnesów. Jak by nie było jest to pewien rodzaj energii, którą
    można wykorzystać.

    Co zaś się tyczy ekoturbiny to wystarczy tylko poczytać to forum:
    http://forum.gazetalubuska.pl/ekoturbina-cieplo-z-ma
    gnesow-t6872/page__st__20
    w szczególności wypowiedzi usera ufo2022 , który "wspulpracuje z wynalasca
    ekoturbiny" :)

  • 17. Data: 2011-01-08 09:40:14
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    bb.googlegroups.com...

> [...]
    > wydajnosc, szkoda ze nie ma dokladnych testow i jakichs przykladow
    > wyliczen. Ze strony wynika ze to grzejaca wode grzalka za 8k pln :D

    Woda w szklance od szybkiego mieszania lyzeczka tez sie zagrzewa. Tak to
    dziala.

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/

  • 18. Data: 2011-01-08 09:46:26
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 08-01-2011 o 02:16:06 Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    napisał(a):

> [...]
    > rzeczce to moglby se takie cos wykorzystac.. Tyle ze kompletnie nie
    > wiem jakie z takiej rzeczki czy wiartaczka moga byc uzyski - wydaje
    Byle jaka pompa ciepła powietrzna ma lepsze parametry, zastanawiam
    się czy tam też gdzieś w tej skrzynce taka nie jest upchana :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 19. Data: 2011-01-08 14:13:36
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Boska jest strona www zlozona z jednego duzego GIFa per strona :-)

    Oraz "Opcke zakupu" na glównej stronie

    MS

  • 20. Data: 2011-01-08 15:32:16
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>