  • 11. Data: 2011-04-04 19:52:46
    Temat: Re: Alarm do domu
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    news:ind5q2$74v$1@news.onet.pl...

    > Wypowiedź adekwatna do nicka :)

    Oczywiście masz rację jak się czyta Twoje wypowiedzi :)

  • 12. Data: 2011-04-05 09:08:41
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Czy możecie polecić jakiś alarm do domu? Założenie jest takie że musi mieć
    > minimum 5 czujek na tyle precyzyjnych aby nie wzbudzały się od ruchu
    > zwierząt oraz dobrze było by aby miał powiadomienie gsm, innych
    > potrzebnych parametrów nie znam

    Kryterium ceny:
    około 400 zł - drzwi wejsciowe, drzwi balkonowe, jedno dwa pomieszczenia
    chronione PIRami - w tej cenie znajdziesz na Allegro bezprzewodowe do
    montażu samemu ale sa w ten cenie pozaklasowe czyli nie spełniają wymagań PN
    EN 50131-1
    około 4000 zł - kilka wersji - 1. na płocie ale tylko na płocie, 2. między
    płotem a ścianą budynku, 3. cześciowo przed oknami a częsciowo po wejsciu,
    4. tylko po wejściu i tu są dwie wersje bo może być ochrona jedynie okien i
    drzwi/kontaktrony/ lub drzwi i PIRy - wtej cenie sa także wersje
    bezprzewodowe w stopniu ochrony 2 wg PN EN 50131-1

    Kryterium miejsca wykrywania:
    - przed płotem
    - na płocie
    - między płotem a ścianą budynku,
    - podczas pokonywania ścian, okien, drzwi
    - po wejściu do środka
    - pułapkowo
    Więc co potrzebujesz?
    SJS

  • 13. Data: 2011-04-05 16:00:25
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-04-04 21:10, Alexy pisze:
    > Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Możemy polecić.
    > Najlepszy alarm to alarm montowany przez fachowca, który wie jak
    > zaprojektować system i jak dobrać elementy do tego systemu. Chyba nie
    > myślisz, że tacy udzialają darmowych porad na grupach dyskusyjnych
    > dzieląc się z wszystkimi wiedzą zdobywaną latami? Ja bynajmniej bym nie
    > liczył na taki samatytanizm :)

    Taaaaaa. Wiedza tajemna. Czary-mary hokus pokus. Przesadziłeś i to
    mocno. Owszem - jest wiedza praktyczna (np. w którym konkretnie miejscu
    umieścić czujkę) i kwestie praktycznego montażu (których i tak na grupie
    nikt nie wyjaśni). Na poziomie ogólnym to żadna wiedza tajemna.

    A w wątku już paru "samarytan" się znalazło :-)

    M.