  • 1. Data: 2010-08-06 16:07:47
    Temat: Altanka / bud. gospodarczy - pozwolenie na budowę?
    Od: "krowek" <k...@w...k>

    Mam zamiar w ogrodzie postawić altanę o łącznej powierzchni 30 mkw, z czego
    10 mkw będzie stanowiło zamknięty domek narzędziowy, a 20 mkw to będzie
    przylegająca do niego część zadaszona z drewnianą podłogą. Czy na coś
    takiego potrzebne jest pozwolenie na budowę?

  • 2. Data: 2010-08-06 17:52:19
    Temat: Re: Altanka / bud. gospodarczy - pozwolenie na budowę?
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 6 Sie, 18:07, "krowek" <k...@w...k> wrote:
> [...]
    > przylegająca do niego część zadaszona z drewnianą podłogą. Czy na coś
    > takiego potrzebne jest pozwolenie na budowę?

    to zależy jak ci starostwo zinterpretuje ten zadaszony taras...
    niedawno była tu dyskusja o tym, czy dwa budynki wolnostojące
    połączone zadaszeniem to już jeden budynek czy jeszcze dwa...
    najlepiej zajdź do starostwa do człowieka, który będzie rozpatrywał
    swoje zgłoszenie i zapytaj, może przejdzie...

    pozdrawiam
    s_13