  • 1. Data: 2010-08-06 12:25:04
    Temat: ile cm zostawic miejsca na parkiet, ile na panel?
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    Właśnie będziemy robił wylewki
    i prawdopodobnie damy panele na wykończenie, jednak planujemy tez
    podłogówke pod panelem

    Drzwi tarasowe mamy suwankę, wiec tolerancja na suwance z szybą p2 0,5cm (
    do prowadnic)

    ile powinno byc przestrzeni między wylewką a spodem progu suwanki, aby
    zmieścić parkiet, a ile aby
    jakis lepszy panel?

    1,5cm wystarczy dla paneli?

    Aby miec rowne stopnie na piętro, suwankę osadziłem tak, żę 1,5cm do
    wylewski oraz + 0,5cm
    mamy tolerancji na suwance

    czy majac te 2cm zmieszcze parkiet?

    przy drzwiach tarasowych w bliskiej odległości będzie kanapa,
    i też chciałbym dac podłogowkę przy samych drzwiach tarasowych na szerokosci
    ok 1m i dlugosci 2m
    aby nie parowalo zimą okno i nie ciągnęło chłodem.

    czy to dobry pomysł?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-08-06 12:47:34
    Temat: Re: ile cm zostawic miejsca na parkiet, ile na panel?
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Wła?nie będziemy robił wylewki
    > i prawdopodobnie damy panele na wykończenie, jednak planujemy tez
    > podłogówke pod panelem
    >
    > Drzwi tarasowe mamy suwankę, wiec tolerancja na suwance z szyb? p2 0,5cm
    > ( do prowadnic)
    >
    > ile powinno byc przestrzeni między wylewk? a spodem progu suwanki, aby
    > zmie?cić parkiet, a ile aby
    > jakis lepszy panel?

    zależy jaki parkiet!
    egzotyki mają ~1cm. polski parkiet nawet 22mm
    co do paneli to zależy jaki podkłąd, bo same panele mają 0,7-1cm

  • 3. Data: 2010-08-06 16:29:08
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    > zależy jaki parkiet!
    > egzotyki mają ~1cm. polski parkiet nawet 22mm
    > co do paneli to zależy jaki podkłąd, bo same panele mają 0,7-1cm

    czyli mając 2cm do dyspozycji będę miał
    wybór
    kafelki lub panele i nawet jakis tani parkie?

    czy podajac te 22mm to jeszcze jakis podklad sie daje ile taki podkład ma
    mm pod parkiet?

  • 4. Data: 2010-08-09 07:56:17
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

> [...]
    > kafelki lub panele i nawet jakis tani parkie?
    >
    > czy podajac te 22mm to jeszcze jakis podklad sie daje ile taki podkład ma

    klej - mozesz jego grubość pominąć przy obliczeniach, bo tyle co klej
    podwyższy to cykliniarka przy szlifowaniu zbierze