  • 1. Data: 2009-05-11 16:22:29
    Temat: Amica HKT74213
    Od: k...@w...pl

    Witam, Proszę o informację, czy warto kupić kuchenkę Amica HKT74213,
    czy może zdecydować się na coś innego?
    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2009-05-12 07:56:04
    Temat: Re: Amica HKT74213
    Od: "Tim" <q...@q...pl>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    Witam, Proszę o informację, czy warto kupić kuchenkę Amica HKT74213,
    czy może zdecydować się na coś innego?

    Ja po ostatnich przebojach nic juz nie kupie amici.
    W piekarniku wybuchla szyba, a po okresie gwarancji zepsul sie programator
    (koszt 400zl).
    Plyta gazowa tez do dupy. Jak zaleja sie pokretla to wylatuje roznicowka i
    strzela zapalarka dopoki nie wyschna. Ogolnie badziewie.

    Pozdrawiam
    Tim

  • 3. Data: 2009-05-12 16:44:23
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Tim" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Plyta gazowa tez do dupy. Jak zaleja sie pokretla to wylatuje roznicowka i
    > strzela zapalarka dopoki nie wyschna. Ogolnie badziewie.

    Czarny PR ?

  • 4. Data: 2009-05-12 19:48:40
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    Witam, Proszę o informację, czy warto kupić kuchenkę Amica HKT74213,
    czy może zdecydować się na coś innego?

    Kupiłem płytę gazowa i piekarnik Amica, jakieś 5-6 lat temu.
    Z płytą na początku był problem z szybkością łapania przy zapalaniu.
    Przyjechał Pan z serwisu i pozgniatał termopary czy jak to się nazywa, żeby
    działały szybciej. Zanim powiedziałem NIEEEE wszystkie były zgniecione... no
    comments. Ale tak juz zostały do dziś. W sumie poza tym płyta ok (prawie
    najwyższy model kupowałem)
    Piekarnik: wziąłem wysoki model z sensorami... Okazało się, że sensory sa
    nadwrazliwe. W dodatku wczale blokada ich nie blokuje. Wymienili panel, przy
    okazji uszkadzając szybę (odkleiła sie od ramki). Wymienili szybkę na nowszy
    model, brzydszy (w starym nie było widać gdzie są pod spodem wyświetlacz LED
    i diody (jak sa zgaszone), a w nowym widać szarawe pola, trudno) Niestety
    nie wiele to zmieniło. Nie chciało nam się dalej walczyć z serwisem. Efekt
    jest taki, że czasem jak się podejdzie do piekarnika w luźnych ciuchach
    włącza się jakas funkcja, a jak jest włączona to wyłącza. Ale najgorsze jest
    to, że czasem jak jest włączony otwierasz go żeby zerknąc czy ciasto czy
    kiełbaski są ok a tu ciach wyłącza sie wszystko (na skutek temperatury
    wydostającej się z piecyka czy co?).
    Po tych wrażeniach do nowego domu raczej poszukam czegoś innego. Wstepnie
    będzie to Siemens lub Bosch.

    --
    Mariusz

  • 5. Data: 2009-05-13 04:58:00
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > skutek temperatury wydostającej się z piecyka czy co?).
    > Po tych wrażeniach do nowego domu raczej poszukam czegoś innego. Wstepnie

    Tak to już bywa jak sie kupuje "najwyzszy model" z "bajerami".
    "Bajery" to bajery po prostu- życia nie ułatwiaja a tylko kłopot z nimi.;)))
    U mojej mamy zwykła kuchenka Amika+ piekarnik Amika+ okap- działaja juz
    dobre kilka lat- problemów żadnych.

    Kris

  • 6. Data: 2009-05-13 14:41:34
    Od: k...@w...pl

    Ta kuchenka to jest dosyć prosty model - może nie będzie problemów?
    Pozdrawiam,