    From: "Mariusz" <m...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Amica HKT74213
    Date: Tue, 12 May 2009 21:48:40 +0200

    Witam, Proszę o informację, czy warto kupić kuchenkę Amica HKT74213,
    czy może zdecydować się na coś innego?

    Kupiłem płytę gazowa i piekarnik Amica, jakieś 5-6 lat temu.
    Z płytą na początku był problem z szybkością łapania przy zapalaniu.
    Przyjechał Pan z serwisu i pozgniatał termopary czy jak to się nazywa, żeby
    działały szybciej. Zanim powiedziałem NIEEEE wszystkie były zgniecione... no
    comments. Ale tak juz zostały do dziś. W sumie poza tym płyta ok (prawie
    najwyższy model kupowałem)
    Piekarnik: wziąłem wysoki model z sensorami... Okazało się, że sensory sa
    nadwrazliwe. W dodatku wczale blokada ich nie blokuje. Wymienili panel, przy
    okazji uszkadzając szybę (odkleiła sie od ramki). Wymienili szybkę na nowszy
    model, brzydszy (w starym nie było widać gdzie są pod spodem wyświetlacz LED
    i diody (jak sa zgaszone), a w nowym widać szarawe pola, trudno) Niestety
    nie wiele to zmieniło. Nie chciało nam się dalej walczyć z serwisem. Efekt
    jest taki, że czasem jak się podejdzie do piekarnika w luźnych ciuchach
    włącza się jakas funkcja, a jak jest włączona to wyłącza. Ale najgorsze jest
    to, że czasem jak jest włączony otwierasz go żeby zerknąc czy ciasto czy
    kiełbaski są ok a tu ciach wyłącza sie wszystko (na skutek temperatury
    wydostającej się z piecyka czy co?).
    Po tych wrażeniach do nowego domu raczej poszukam czegoś innego. Wstepnie
    będzie to Siemens lub Bosch.

    --
    Mariusz