  • 1. Data: 2009-05-11 07:11:27
    Temat: mozaika... wrrr
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ktoś pytał jak sie układa mozaikę?

    cholernie trudno, można dostać zajoba. Warto też wyprosić z otoczenia dzieci
    oraz osoby o delikatnym słuchu :)

  • 2. Data: 2009-05-11 08:09:37
    Temat: Re: mozaika... wrrr
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Ktoś pytał jak sie układa mozaikę?
    >
    > cholernie trudno, można dostać zajoba. Warto też wyprosić z otoczenia
    > dzieci oraz osoby o delikatnym słuchu :)

    A to te plytki nie sa przyklejane do siatki?

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2009-05-11 08:29:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

    > A to te plytki nie sa przyklejane do siatki?

    no są :) i co z tego?

    ponieważ układałem na powierzchni łukowej (obudowa brodzika) to od strony
    lica kleiłem je w pionie paskami taśmy klejącej żeby sie to wszystko nie
    wyginało jak diabli. I tak wyszło krzywawo.

  • 4. Data: 2009-05-11 09:36:00
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ja kładłem 8m^2 na ścianie w kuchni. Płakałem jak to robiłem. Masakra tym
    bardziej, że planowałem oświetlenie halogenowe świecące własnie na mozaikę.
    Niestety mimo chirurgicznej precyzji musiałem zbić kilka kostek i wymienic.
    Teraz jest idealnie ale nigdy więcej. A robiłem sam bo nikt się nie chciał
    podjąć ze względu na bezposrednie oświetlenie.

    Tak więc witaj w klubie ;-)

    PC

  • 5. Data: 2009-05-11 15:02:56
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > cholernie trudno, można dostać zajoba. Warto też wyprosić z otoczenia
    > dzieci oraz osoby o delikatnym słuchu :)

    Oj tam trochę powspominać te dziewczyny na "k" nie przeszkadza :-)

    A w ramach relaksu po skończonej robocie lecieć do nich znowu też nie
    zaszkodzi :-)

    I w taki sposób cały zysk z własnej roboty szlag trafił :-(

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 6. Data: 2009-05-11 18:36:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PC wrote:
> [...]
    > kostek i wymienic. Teraz jest idealnie ale nigdy więcej. A robiłem
    > sam bo nikt się nie chciał podjąć ze względu na bezposrednie

    po spoinowaniu jest lepiej, to tylko obudowa brodzika :)

    jest bosko!!!!

    jutro wjeżdża lustro do łazienki (2x0.6 m) i "łazienka gospodarcza:)"
    będzie gotowa.

  • 7. Data: 2009-05-13 12:58:45
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Maniek4 wrote:
    > lica kleiłem je w pionie paskami taśmy klejącej żeby sie to wszystko nie
    > wyginało jak diabli. I tak wyszło krzywawo.

    Widzisz więc Marku jak to jest z pozycji inwestora.
    Wielokrotnie jak ktoś opisywał niedokładności wykonawców to ironicznie
    pisałes" ale najważniejsze że było tanio"
    Kilkakrotnie tez pisałes że nie dałbyś do reki glazury osobie robiacej ją za
    25zł/mkw bo jak tak tanio robi to na pewno robi żle io nie ma
    specjalistycznych narzedzi itp.
    A jak stanełeś w pozycji inwestora to tak rzekomo specjalistyczne prace
    robisz sam, nie zatrudniasz FIRMY, materiały pewnie tez sam kupujesz. Może
    się myle ale podejrzewam ze specjalistycznych narzedzi i maszyn do glazury
    tez nie masz bo to nie Twoja branża.
    Pomimo tego dałeś rade i mozaika i stiuk wenecki położone.
    Więc na przyszłość nie dziw się nam inwestorom że niechętnie korzystamy z
    usług FIRM z materiałem tylko robimy albio sami albo robią to Heńkowie;))
    My po prostu nie lubimy przepłacać

    Krzysiek

  • 8. Data: 2009-05-13 17:21:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kris wrote:

> [...]
    > kupujesz. Może się myle ale podejrzewam ze specjalistycznych narzedzi
    > i maszyn do glazury tez nie masz bo to nie Twoja branża.

    kupiłem maszynę do cięcia bo inaczej bym sie za to nie zabierał.

> [...]
    > korzystamy z usług FIRM z materiałem tylko robimy albio sami albo
    > robią to Heńkowie;)) My po prostu nie lubimy przepłacać

    a robię sam bo mam satysfakcję że sam kilka spraw zrobiłem, ponadto patrząc
    na to co zrobiłem sądzę że fachowcowi musiałbym zapłacić sporo więcej niż
    tzw głodowe stawki.