  • 21. Data: 2013-07-09 12:30:32
    Temat: Re: Architekci - moja pielgrzymka
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 4 Jul 2013 08:43:22 +0200, Franc napisał(a):

    Młodzi na rynku to jednak inna instytucja jest. Żona spotkała się z jednym
    młodym architektem w zeszłym tygodniu, pokręcił nosem na naszego gotowca,
    wypytał, porozmawiał i zaproponował sam, że:
    - wyceni kosmetyczne zmiany w gotowcu
    - wyceni duże zmiany w gotowcu
    - zaproponuje sam swoją wizję.

    Dzisiaj przesłał mailem swoją propozycję i widać, że musiał nad nią
    posiedzieć. Przesłał rzuty oraz dodatkowo trzy wizualizacje.
    Można? Można!

    Kurcze, podoba mi się jego projekt. Mix nowoczesności z dachem dwuspadowym.

    --
    Franc