  • 1. Data: 2010-05-04 07:13:09
    Temat: Barwinek kontra podagrycznik
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W barwinek "wdał się" podagrycznik:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e649044001
    7cf092.html
    ktoś wie, jak go skutecznie zlikwidować nie rujnując barwinka?
    --
    Basia

  • 2. Data: 2010-05-04 11:09:02
    Temat: Re: Barwinek kontra podagrycznik
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 04 May 2010 09:13:09 +0200, Bbjk napisał(a):

    > W barwinek "wdał się" podagrycznik:
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e649044001
    7cf092.html
    > ktoś wie, jak go skutecznie zlikwidować nie rujnując barwinka?

    Ręce masz?

  • 3. Data: 2010-05-04 12:58:28
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    On 5/4/2010 3:13 AM, Bbjk wrote:
    > W barwinek "wdał się" podagrycznik:
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e649044001
    7cf092.html
    > ktoś wie, jak go skutecznie zlikwidować nie rujnując barwinka?

    Moje doświadczenie wskazuje, że walka z podagrycznikiem jest z góry
    skazana na niepowodzenie. Jedyna metoda, to wmówić sobie, że
    podagrycznik jest ładniejszy niż barwinek.

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 4. Data: 2010-05-04 13:09:24
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Michal Misiurewicz pisze:

    > Moje doświadczenie wskazuje, że walka z podagrycznikiem jest z góry
    > skazana na niepowodzenie.

    Odnoszę podobne wrażenie, że zwyczajnie nie da się go zwalczyć, dlatego
    pytałam o sposób.

    > Jedyna metoda, to wmówić sobie, że
    > podagrycznik jest ładniejszy niż barwinek.

    Jeśli tak, to za chwilę okazałoby się, że p. jest ładniejszy od
    wszystkiego :(
    --
    Basia

  • 5. Data: 2010-05-04 13:31:28
    Od: "TomT" <tom18pl@WywalTO_op.pl>

    Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pytałam o sposób.

    > Jeśli tak, to za chwilę okazałoby się, że p. jest ładniejszy od

    Z walką z podagrycznikiem jest jak z rzucaniem palenia: Nic prostszego,
    setki razy mi się udawało.
    Ostatnio z sukcesem pracuje chemia. Roundup na listki i ginie. Niestety, za
    jakiś czas z jakiegoś niedotrutego korzonka odbija i apiać od nowa.

    Tomek

  • 6. Data: 2010-05-04 13:51:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 4 May 2010 15:31:28 +0200, TomT napisał(a):

> [...]
    > Ostatnio z sukcesem pracuje chemia. Roundup na listki i ginie. Niestety, za
    > jakiś czas z jakiegoś niedotrutego korzonka odbija i apiać od nowa.

    Wyrywać, wyrywać, wyrywać - byle dokładnie i metodycznie. I dbać, aby nie
    wydawał nasion w sąsiedztwie.
    http://www.wymarzonyogrod.pl/ogrodnik/odpowiedz/8653
    ?p=52

  • 7. Data: 2010-05-04 15:23:16
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    TomT pisze:

    > Ostatnio z sukcesem pracuje chemia. Roundup na listki i ginie.

    Zaopatrzona w truciznę i pędzelek ruszam do boju. Dzięki!
    >Niestety,
    > za jakiś czas z jakiegoś niedotrutego korzonka odbija i apiać od nowa.

    Ale już może będzie łatwiej opanować.
    --
    B.