  • 1. Data: 2010-04-30 09:44:00
    Temat: Kosiarka z gazetki Leroy merlin
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    Witam,
    długo szukałem kosiarki do mojego trawnika (ok. 1000-1200m2 docelowo) i już
    byłem zdecydowany na AL-KO 51 BR (B&S 625, napęd na tył, szer. koszenia
    51cm, kosz plastikowy 65L). Wczoraj jednak nabyłem kosiarkę BRUTE z gazetki
    LM. Po pierwszym koszeniu jestem... zachwycony. Kosiarka posiada silnik B&S
    675 ready start (bez pompki), kosi z szerokością 54,6cm, ma napęd na przód,
    kosz 80L, wielkie koła z tyłu (na oko z 25cm), rewelacyjny sposób
    uruchamiania napędu (dźwignia z "klikiem" na uchwycie kosiarki, nie trzeba
    operować dwiema manetkami drucianymi), kosz parciany 80L, obudowa stalowa.
    Prędkość napędu to 3,7km/h. Cena 1397zł, do dziś można wziąć na raty 0%.
    Mam nadzieję, że nie będzie problemów z częściami zamiennymi (kosiarka jest
    z USA).
    Może to pomoże komuś w podjęciu decyzji o zakupie :)

    --
    Bartek

  • 2. Data: 2010-05-10 15:35:23
    Temat: Re: Kosiarka z gazetki Leroy merlin
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl>

    > 1397zł, Mam nadzieję, że nie będzie problemów z częściami zamiennymi
    > (kosiarka jest z USA).
    za tyle to pies w USA nie szczeka, chińska.