  • Data: 2010-10-17 17:21:41
    Temat: Bateria umywalkowa z dluga wylewka
    Od: NotBear <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poszukuje stojacej, jednootworowej baterii do umywalki. Zalezy mi aby
    zasieg wylewki byl wiekszy niz 12 cm. Byloby idealnie, gdyby stylem byla
    zblizona do Kludi Zenta - pasowalaby do wannowej -
    http://www.kludi.com/uk/produkte-situationen.php?id=
    860&serid=38&sit=1
    i kosztowala do 500 zl :-)

    Niestety zeby sprawdzic rozmiary armatury w sieci zwykle trzeba sie
    mocno naklikac. Moze ktos sie natknal lub mial podobny problem?

    DO tej pory znalazlem Villeroy & Boch Cult o zasiegu 13,5 cm jednak cena
    zwalila mnie z krzesla (ponad 1100 zl)
    http://www.sanitairwinkel.net/shop/images/272625.jpg

    oraz Armature Brylant
    http://www.grupa-armatura.pl/oferta/baterie/umywalko
    we/stojace/brylant___/
    ktora mnie jakos nie przekonuje wygladem.

    Powoli zaczynam sie zastanawiac nad kupieniem zlewozmywakowej :-)

    --
    NotBear