  • Data: 2010-10-17 20:57:23
    Temat: Re: Bateria umywalkowa z dluga wylewka
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "NotBear" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i9fj3t$lq9$1@inews.gazeta.pl...

    > Pewnie dalaby rade. Produkuje ktos takie? Do tej pory odchylane koncowki
    > widzialem tylko w bidetowych.

    Tak, wielu producentów ma w ofertach: baterie bidetowe.
    I nie panikuj, że to do mycia krocza - najczęściej, z tego co widziałem w
    sklepach, w serii producenckiej taka bateria bidetowa nie różni się niczym
    od zwykłej umywalkowej, poza tym, że ma właśnie końcówkę umożliwiającą
    kierowanie strumienia.

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

    Proszę o wsparcie