  • 11. Data: 2010-09-02 22:26:10
    Temat: Re: Bo rozdziobią nas kruki i wrony..
    Od: AW <w...@c...pl>

    W dniu 2010-09-02 22:02, mirzan pisze:

    > Wydziobać.
    > Pozdrawiam.
    > mirzan

    Jesteś cudowna.
    Uśmiałem się z małżonką serdecznie
    Pozdrawiam i to nie dziobato
    wujo

  • 12. Data: 2010-09-03 05:49:33
    Od: "smiechu" <s...@i...pl>

    > Hejka. Założenie (renowacja) trawnika z pędrakami to niesamowity
    > pomysł. < rotfl >
    Pędraków nie będzie, wytarczy wronom nie przeszkadzać. Przez co trzeba
    będzie odnowić trawnik ale już bez pędraków (mam nadzieję).
    Poza tym pędraki tak mają że raz ich nie ma a raz są (tak mi się wydaje, że
    ma to jakiś związek z cyklem rozwojowym chrząszczy).
    Czy zna ktoś może ceny odpędraczenia 1 ara trawnika?
    Pozdrawiam
    smiechu

  • 13. Data: 2010-09-03 06:22:34
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "smiechu" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czy zna ktoś może ceny odpędraczenia 1 ara trawnika?

    Mniej więcej tyle ile kosztuje 2 kg kretów.

    Pozdrawiam naturalnie
    skryba

  • 14. Data: 2010-09-03 10:24:28
    Od: "miezan" <l...@o...pl>

> [...]
    > ma to jakiś związek z cyklem rozwojowym chrząszczy).
    > Czy zna ktoś może ceny odpędraczenia 1 ara trawnika?

    Cena nie jest stała,jest zależna od stopnia upędrakowienia trawnika.
    Dając firmie zlecenie,należy podać ile pędraków znajduje się na 1m kw.
    trawnika.
    Pozdrawiam.mirzan