  • 11. Data: 2021-08-23 21:57:15
    Temat: Re: Box Fan
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 23 August 2021 at 20:19:09 UTC+2, PiteR wrote:
    > in <news:almarsoft.7778...@news.neostrada.pl>

    > chcę zbudować filtr kurzu
    > dałem link w pierwszym poscie.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=Y7eL2OAnqc8
    >
    > w sumie to już zbudowałem dwa prototypy za całe 10 funtów :)
    > filtry z Ikea, wiatraki ze złomu komp.
    >
    > Najtańszy kupny oczyszczacz 50 funtów w Ikea.
    >
    > Ale z doświadczeń na prototypach widzę, że chcę duży mocny 30cm a nie
    > popierdułki. Może wezmę wiatrak chłodnicy z Audi haha.
    >

    > --
    > Piter
    mój znajomy, adwokat, zawsze używał filtra kurzu.
    To wiatrak dużej srednicy, w obudowie z dużym wejściem, wolnoobrotowy, czyli
    bezgłośny.
    Zbudować się go nie da, lepiej kupić.
    W sklepach sa jedynie szumiące, szybkoobrotowe z małymi filtrami, a u niego filtr
    miał rozmiar 100 cm x 100 cm

  • 12. Data: 2021-08-23 22:07:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:2cd30e5c-4571-4eec-beb4-281386e494d7n@googlegr
    oups.com>
    user Zenek Kapelinder pisze tak:

    > I na końcu wsi będą słyszeli że się zesrałes i wentylujesz.

    dont łori kogut, mieszkam przy samym lotnisku :)

    --
    Piter

    nigdy nie wierz grubemu kurierowi

  • 13. Data: 2021-08-24 13:13:34
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-08-23 o 21:35, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    > I na końcu wsi będą słyszeli że się zesrałes i wentylujesz.

    p r o j e k c j a ;-)))

    nie masz nic do powiedzenia w temacie? no to WON!

    --
    Runt