    From: "Mariusz" <m...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Brama garażowa kontra mostki cieplne...
    Date: Tue, 7 Apr 2009 23:22:35 +0200

    Tak się gapie na ten mój projekt i kolejna rzecz "do wyjaśnienia"
    Skoro mam ściany z Poro 30 cm i wełna 12 cm a brama garażowa ma wymiary
    250x210 cm i montowana jest od środka (segmentowa) to nie całkiem rozumiem
    co się tam właściwie będzie działo?....
    Czy odstęp pomiędzy pustkami poro będzie wynosił ok 250 cm? To jak dam tam
    ocieplenie to zabierze mi szerokość wjazdu? Jak nie dam ocieplenia tylko
    tynk to zabierze mi ciepło ze ściany garażowej (garaż "ogrzewany" z bramami
    "ciepłymi", nad nim sypialnia :). Jak to właściwie powinno być zrobione?

    --
    Mariusz