  • 1. Data: 2011-12-03 13:22:31
    Temat: tynki inaczej
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Witam,
    majster zaproponował mi tynki ale nie tradycyjne tylko siatka + cienka
    warstwa kleju.
    Mam bardzo równo wymurowane ściany i powiedział że nie ma sensu ładować
    tyle tynku...
    Jedyna sprawa to bym musiał instalacje rozłożyć w bruzdach ...

    Podobno wychodzi o wiele taniej i o wiele mniej materiału idzie...

    Siatka + tynk maszynowy

    Możecie wypowiedzieć sie w tej sprawie ... czy warto brać tą opcje pod
    uwage ?

    Pozdrawiam...

  • 2. Data: 2011-12-03 22:44:31
    Temat: Re: tynki inaczej
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ark_fx wrote:
> [...]
    >
    > Siatka + tynk maszynowy
    >
    > Możecie wypowiedzieć sie w tej sprawie ... czy warto brać tą opcje pod

    znaczy siatka klej i na to tynk maszynowy?

    to po diabła ta siatka + klej...

  • 3. Data: 2011-12-04 04:35:40
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-12-03 23:44, Marek Dyjor pisze:

    > znaczy siatka klej i na to tynk maszynowy?
    >
    > to po diabła ta siatka + klej...

    Tu chyba chodzi o coś w rodzaju gładzi zbrojonej siatką...

  • 4. Data: 2011-12-04 09:20:25
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Znaczy bez kleju,
    grunt na solbet i na to cienka warstwa tynku maszynowego i w to siatka,
    tak jak na elewacji...

  • 5. Data: 2011-12-04 10:36:05
    Od: "ArturZ" <a...@g...pl>

    wątpię żeby na raz udało mu się równo ułożyć pojedyncza warstwę
    kleju-jeszcze na siatce,chyba że mokre zacierać...
    tynk zewnetrzny cem-wap (1,5 cm) stanowi dodatkową warstwę ocieplającą, a
    poza tym z materiałem to koszt około 26 zł/m2...
    pzdr

  • 6. Data: 2011-12-04 21:48:16
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "ArturZ" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tynk zewnetrzny cem-wap (1,5 cm) stanowi dodatkową warstwę ocieplającą, a
    > poza tym z materiałem to koszt około 26 zł/m2...

    Ponadto tynk jest elastyczny, dzięki czemu kompensuje ruchy materiałów na
    skutek zmian ciepła oraz obciążenia. Obawiam się, że taka cienka warstwa
    kleju po prostu będzie pękać pomimo, że będzie nawet zbrojona siatką.

  • 7. Data: 2011-12-05 17:46:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ark_fx wrote:
    > Znaczy bez kleju,
    > grunt na solbet i na to cienka warstwa tynku maszynowego i w to
    > siatka, tak jak na elewacji...

    tylko po czorta ta siatka...

    na solbet dajesz grunt i na to dajesz tynk maszynowy (cienko) jeśli masz
    naprawdę super równe ściany :)

    facet chyba chce cie naciągnąć. siatkę na kleju trzeba dać na zewnątrz jak
    chcesz tynkować tynkami cienkowarstwowymi.