  • 11. Data: 2010-08-18 17:00:00
    Temat: Re: Bruk debowy jak klasc ..
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 17:17:36 +0200, Mr. MAKARENA napisał(a):

    > Przepraszam , ale jak to ma sie do tematu watku ?
    > Chcecie sobie porozmawiac o tomatillo to wymiencie sie numerami GG ,
    > zalozcie nowy watek albo idzcie sobie na priv ok ?
    > A jak macie cos do dodania w temacie bruku to zapraszam

    Masz coś do dodania w temacie bruku? - to o co chodzi w tej Twojej
    powyższej gadce? Co wolno księciu, to nie cielęciu? - kiepska zasada.
    Widocznie temat też, bo nikt nie ma niczego więcej do powiedzenia - sprawa
    jest oczywista: jak spartoliłeś cięcie, to pożegnaj się z porządnym
    brukiem. Trza było ciąć równo. I tyle w temacie. Pa.

  • 12. Data: 2010-08-18 17:14:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

> [...]
    > zalozcie nowy watek albo idzcie sobie na priv ok ?
    > A jak macie cos do dodania w temacie bruku to zapraszam

    I masz, biedaku:
    http://forum.poradnikogrodniczy.pl/bruk-drewniany-ja
    k-ukladac-vt2468.htm
    Nogi połamiesz (Ty albo ktoś inny) na tym bruku po deszczu, ale co tam -
    ładnie będzie :-).

  • 13. Data: 2010-08-19 05:16:43
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Mr. MAKARENA pisze:
> [...]
    > okorowalem . Poniewaz brak mi troche wprawy nie wyszlo to zbyt rowno i
    > niektore z plastrow o duzej srednicy wyszly mi troche krzywo , odchylka
    > wynosi +/- 2 cm . I teraz niewiem czy klasc jak leci na podsypce a potem
    > przeleciec ubijarka i liczyc ze wszystko sie wyprostuje , czy moze starac
    > sie kompensowac nierownosci podsypujac pod krzywizne troche piasku , czy
    > moze poprostu zrezygnowac z tych krzywych kawalkow ( tego bym wolal uniknac
    > bo drzewo jest dosc drogie ) .
    > Ma ktos jakies doswiadczenia w tym temacie ?

    Witaj
    To nie tle brak wprawy ale miales za słaba piłe lub nieco za tepy
    lancuch przy cieciu pni
    Jezeli o te 2 cm to sie nie przejmuj bo nie bedzie tego widać po
    ulozeniu i wyrównaniu ubijarka.
    Powiem nawet wiecej ,ze takie nierownosci sa nawet wskazane bo jesienia
    po deszczach gdy dodatkowo drewno obrosnie glonami nierownosci krawedzi
    beda działały antyposlizgowo
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal

    sklep: http://trawki.pl/
    http://www.facebook.com/pages/Trawkipl/1175387782846
    39

  • 14. Data: 2010-08-19 07:21:36
    Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl>

    - to o co chodzi w tej Twojej
    > powyższej gadce? Co wolno księciu, to nie cielęciu? -

    Nie , tylko widzac Twoje mozliwosci na innych forach np. pl.rec.wedkarstwo
    wiem ze potrafisz konkretnnie rozwalic kazdy watek nic do niego nie wnoszac
    a tylko prokurowac zdumiewajacych rozmiarow flejmy . Ja nawet nie mam
    najmniejszego zamiaru z Toba polemizowac bo jeszcze sie chyba taki nie
    urodzil ktory by Cie przegadal . Wiec prosze nie traktuj moiej uwagi jako
    wycieczki osobistej tylko jako prosbe o nierozwalanie watku i przestrzeganie
    netykiety . Ot co .

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA

  • 15. Data: 2010-08-19 07:28:07
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > moiej uwagi jako wycieczki osobistej tylko jako prosbe o nierozwalanie
    > watku i przestrzeganie netykiety . Ot co .

    Ja się urodziłem.

  • 16. Data: 2010-08-19 07:42:55
    Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl>

    > ulozeniu i wyrównaniu ubijarka.

    Czyli ubijarka ?
    Ok. A w zwiazku z tym jeszcze jedno pytanko czy ukladajac ten bruk
    powinienem klasc go jakos " wyzej " przewidujac ze sie troche zapadnie przy
    ubijaniu ? Jesli tak to ile ?

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA

  • 17. Data: 2010-08-19 09:38:21
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Aug 2010 09:21:36 +0200, Mr. MAKARENA napisał(a):

> [...]
    > wycieczki osobistej tylko jako prosbe o nierozwalanie watku i przestrzeganie

    Powiem tak: skoro dany wątek tak łatwo "rozwalić", to znaczy, że temat
    kiepski i ludzie wolą do mnie :-)

  • 18. Data: 2010-08-19 09:38:39
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Aug 2010 09:28:07 +0200, Panslavista napisał(a):

    > "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl> wrote in message

    > Ja się urodziłem.

    :-D

  • 19. Data: 2010-08-19 10:05:37
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > :-D

    A już myślałem, że zobaczę votum separatum.

  • 20. Data: 2010-08-19 15:18:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Aug 2010 12:05:37 +0200, Panslavista napisał(a):

    > A już myślałem, że zobaczę votum separatum.

    :-*
    :-)