  • 21. Data: 2010-08-19 16:51:46
    Temat: Re: Bruk debowy jak klasc ..
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    news:p734d30lnmu$.1jp51u7q5hfd4.dlg@40tude.net...
    > Dnia Wed, 18 Aug 2010 16:28:09 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):
    >
    > Czy to prawda, że surowych się nie je?
    > http://ogrodymaryli.com/index.php?productID=279

    Jadłem tylko jako konfiturę. Pysznosci.

    Pozdrawiam smakowicie
    skryba

  • 22. Data: 2010-08-19 16:56:50
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Dnia Wed, 18 Aug 2010 16:28:09 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > O, popatrz, co znalazłam >
    > http://ogrody.gazetadom.pl/ogrody/1,72164,7347874,De
    licje_z_Peru_w_twoim_ogrodzie.html

    To jednak nie to. Miałem i wywaliłem bo u nas w uprawie polowej nie osiąga
    dojrzałości. W szklarni szkoda miejsca dle tego badziewia.

    Pozdrawiam racjonalnie
    skryba

  • 23. Data: 2010-08-19 17:02:47
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Czyli ubijarka ?
    > Ok. A w zwiazku z tym jeszcze jedno pytanko czy ukladajac ten bruk
    > powinienem klasc go jakos " wyzej " przewidujac ze sie troche zapadnie
    > przy ubijaniu ? Jesli tak to ile ?

    Jak sie zapadnie wyjmiesz, piachem podsypiesz, wsadzisz, ubijesz i po
    sprawie. Nie pisz doktoratu na tak trywialny temat, bo to proste jak budowa
    cepa.

    Pozdrawiam oczywiście
    skryba

  • 24. Data: 2010-08-19 17:14:02
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Przepraszam , ale jak to ma sie do tematu watku ?
    > Chcecie sobie porozmawiac o tomatillo to wymiencie sie numerami GG ,
    > zalozcie nowy watek albo idzcie sobie na priv ok ?
    > A jak macie cos do dodania w temacie bruku to zapraszam

    A tak sie to ma do wątku, że gdybyś sie kapeczkę wysilił i poczytał archiwum
    to wiedziałbyś, że temat na tej grupie był "przerabiany" wielokrotnie.
    Zostałeś potraktowany jak intelektualna pijawka i leniwiec pospolity.
    Zasłużyłeś sobie na to.

    Pozdrawiam lamabadowo
    skryba

  • 25. Data: 2010-08-19 17:18:47
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    Mamy tomatillo, ale nie dojrzewa, brazylijską też uprawiałem - zjadaliśmy na
    surowo, myślę, że do sałatek marynowanych nadała by się.

  • 26. Data: 2010-08-19 17:57:17
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Mamy tomatillo, ale nie dojrzewa,

    U mnie w tym roku w uprawie polowej tez porażka.

    Pozdrawiam
    skryba

  • 27. Data: 2010-08-19 19:15:45
    Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl>

    > Jak sie zapadnie wyjmiesz, piachem podsypiesz, wsadzisz, ubijesz i po
    > sprawie. Nie pisz doktoratu na tak trywialny temat, bo to proste jak
    > budowa cepa.

    Chyba Ci sie kolego role pomylily . Kim Ty tutaj jestes zeby decydowac
    ktore tematy sa trywialne a ktore nie ? Adminem ? Wlascicielem serwera ? A
    moze sponsorem ?
    Skoro ten temat jest tak trywialny i klarowny to czemu byl tyle razy jak
    twierdzisz " przerabiany "na grupie ?
    A co do poszukiwan w archiwum to mozesz byc pewien ze od tego zaczalem lecz
    udalo mi sie znalezc tylko to :

    Ale wracajac do meritum : masz cos do powiedzenia w kwestii bruku ? -
    zapraszam
    Chcesz sobie pogledzic z kolezanka o delicjach z Peru lub o dupie Maryni
    zrob to na privie albo w odzielnym watku jak nakazuje netykieta i prosze
    nie dorabiaj do tego ideologii .

    pozdrawiam antyflejmowo

    Mr Makarena

    P.S .
    A rade typu "Jak sie zapadnie wyjmiesz, piachem podsypiesz, wsadzisz,
    ubijesz i po
    sprawie. " mozesz sobie wsadzic samwieszgdzie.

  • 28. Data: 2010-08-19 20:44:26
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Aug 2010 19:18:47 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Mamy tomatillo, ale nie dojrzewa, brazylijską też uprawiałem - zjadaliśmy na
    > surowo, myślę, że do sałatek marynowanych nadała by się.

    U mnie figi dojrzewają to i tomatillo da radę - choćby pd folią podpędzę.
    Tyle, że skryba pisze, że badziewie... hmmm, to może nada się na bruk ;-PPP

  • 29. Data: 2010-08-19 20:44:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Aug 2010 19:57:17 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie w tym roku w uprawie polowej tez porażka.
    >
    > Pozdrawiam
    > skryba

    Wstawię pod folię wraz z donicą - może da radę.

  • 30. Data: 2010-08-19 22:35:06
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Mr. MAKARENA pisze:

    > Czyli ubijarka ?
    > Ok. A w zwiazku z tym jeszcze jedno pytanko czy ukladajac ten bruk
    > powinienem klasc go jakos " wyzej " przewidujac ze sie troche zapadnie przy
    > ubijaniu ? Jesli tak to ile ?

    jezeli wpierw ubjesz podsypke
    to ukladasz prawie na docelowa wysokosc
    a ponadto jakiej wielkosci sa te plastry?
    Im wieksze tym trudnej pozniej wypoziomowac wiec trzeba rowniej ułozyc
    wstepnie

    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262