  • 1. Data: 2009-02-09 10:31:06
    Temat: Budowanie po latach
    Od: "MAREK" <m...@w...pl>

    Mam taki problem. Budynek powstaje na podstawie pozwolenia na budowę z
    1990r. W 2003 r zmarł kierownik budowy. Dziennika budowy nie ma.
    Czy jest jakaś metoda wskrzeszenia budowy?
    Mam taki pomysł:
    Kierownik przyjmuje obowiązki, zgłasza zaginięcie dziennika i prosi o
    wydanie nowego.
    Oświadczeniem załatwia wpisy sprzed lat i kontynuuje budowę.

    Czy ktoś już coś podobnego przerabiał?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2009-02-09 10:58:03
    Temat: Re: Budowanie po latach
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > Czy ktoś już coś podobnego przerabiał?

    po dwóch latach przerwy musisz starać się o nowe pozwolenie na budowę

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 3. Data: 2009-02-09 11:07:47
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    MAREK pisze:
> [...]
    > wydanie nowego.
    > Oświadczeniem załatwia wpisy sprzed lat i kontynuuje budowę.

    jeśli pozwolenie było wydane na ciebie to nie ma problemu
    prosisz o wydanie nowego dziennika bydowy i w nim nowy kierownik na
    postawie twoich informacji wpisuje co i kiedy było zrobione.

    Oczywiście musisz dokonywać wpuisów w dzienniku max co 2 lata.
    wiec tak to rozpisz zeby pasowało

    michal

  • 4. Data: 2009-02-09 11:34:48
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > Oczywiście musisz dokonywać wpuisów w dzienniku max co 2 lata.
    > wiec tak to rozpisz zeby pasowało

    w tym wypadku, albo stary kierownik robił wpisy pośmiertnie, albo nowy zanim
    przyjął obowiązki kierbuda...

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 5. Data: 2009-02-09 11:43:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "robert" <r...@s...pl> napisał w wiadomości

    > w tym wypadku, albo stary kierownik robił wpisy pośmiertnie, albo nowy
    > zanim przyjął obowiązki kierbuda...

    zmiane kierbuda zglasza sie w urzedzie?

  • 6. Data: 2009-02-09 11:48:05
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "robert" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
    > w tym wypadku, albo stary kierownik robił wpisy pośmiertnie, albo nowy
    > zanim przyjął obowiązki kierbuda...

    Prawo do dokonywania wpisów w dzienniku budowy ma tylko kierownik tejże ? Ja
    tak tylko pytam ...

  • 7. Data: 2009-02-09 12:11:56
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    robert pisze:

    > w tym wypadku, albo stary kierownik robił wpisy pośmiertnie, albo nowy
    > zanim przyjął obowiązki kierbuda...

    przecież starego dziennika nie ma
    nowy trzeba uzupełnić

    wiec nowy kierownik budowy na postawie zeznań właściciela, faktur za
    wykonanie fundamentów itp
    odtwarza dziennik budowy

    jak chesz to inaczej rozwiązac?

    michal

  • 8. Data: 2009-02-09 12:28:47
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > przecież starego dziennika nie ma
    > nowy trzeba uzupełnić
    >
    > wiec nowy kierownik budowy na postawie zeznań właściciela, faktur za
> [...]

    nie, no można i tak kombinować, ale trzeba pamiętać, że jest to jednak
    kombinowanie, a zacznijmy od tego, że trzeba znaleźć kierbuda, który wpisze
    lewe daty do dziennika i tym samym weźmie na siebie ciężar tej lewizny, ja
    bym wolał spać spokojnie, jako inwestor czy też kierbud...
    a co ja bym zrobił? złozył jeszcze raz wniosek o pozwolenie na budowę :-),
    projekt już jest, WZ to u mnie max 3 miesiące, więc tylko czas potrzebny,
    ale autorowi jak widac się nie śpieszy :-)

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 9. Data: 2009-02-09 12:31:46
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > Użytkownik "robert" <r...@s...pl> napisał w wiadomości

    > zmiane kierbuda zglasza sie w urzedzie?

    a nie? :-)

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 10. Data: 2009-02-09 14:04:53
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej R." <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "robert" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Prawo do dokonywania wpisów w dzienniku budowy ma tylko kierownik tejże ?
    > Ja tak tylko pytam ...

    Kierownik, insp. nadzoru, inwestor, wykonawca i projektant.
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl