  • 11. Data: 2012-04-25 14:47:55
    Temat: Re: Budujmy elektrownie wiatrowe!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2012 14:27, M. pisze:

    > A ja polecam artykuły naukowe zamiast beletrystyki (konkretne artykuły w
    > bibliografii do notek)
    >
    > http://doskonaleszare.blox.pl/2009/02/Czy-grozi-nam-
    nowa-epoka-lodowa.html

    > http://doskonaleszare.blox.pl/2011/06/Mala-epoka-lod
    owa.html

    Och, ja nie twierdzę, że tak jest lub będzie!

    Po prostu apeluję o ciągłe obiektywne badanie sytuacji, zamiast robienie
    paniki w jedną stronę lub całkowite odrzucanie ludzkiego wpływu na klimat.

    Swoją drogą książka powstała w czasie, kiedy m.in. nie mogli się
    doliczyć słonecznych neutrin. Teraz już je odnaleziono, ale... ;)