  • 11. Data: 2011-09-15 08:22:01
    Temat: Re: Budyn zamiast silikonu
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Sep 2011 07:51:35 +0200, P <d...@g...pl> wrote:

    > U?ytkownik "RobertP." <r...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    -dekarskie/specjalistyczny-uszczelniacz-dekarski.htm

    > Oczywi?cie uszczelniacz.
    > Przepraszam za pomy?ke.

    No to, tak jak napisał już janko walski, one takie raczej budyniowate
    pozostają. U mnie w podobnym zastosowaniu też się nie sprawdził.
    Wymieniłem na _silikon_ dekarski den braven (sanitarnego z octanowym
    systemem utwardzania nie chciałem, bo mogł by spowodować korozję blachy, a
    ten jest neutralny) i na razie wszystko wygląda ok (ponad rok).

    P.S. W Twoich postach brakuje deklaracji kodowania.

    RobertP.