  • Data: 2013-09-06 20:29:17
    Temat: Budynek gospodarczy.
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcę wybudować mały budynek 3x3. Głownym przeznaczeniem będzie składowanie w
    nim segregowanych surowców wtórnych, (plastik, papier, szkło itp.).
    Trzymanie worków z tyłu pod domem mimo że w rogu elki jest mało estetyczne i
    dlatego w tej elce w sam raz zmieszczę niewielki taki budyneczek. Oprócz
    tego znajdą w nim miejsce łopaty, grabie, kilof czy miotła i taczki.
    Z tego co piszą
    http://www.architektura.info/index.php/wiadomosci/pr
    awo_w_architekturze/miejsce_na_odpady_stale
    nie muszę teoretycznie nawet dokonywać zgłoszenia. Jednak nie o fakt samego
    zgłoszenia mi chodzi bo to mi w niczym nie szkodzi dokonać tego zgłoszenia.
    Pytanie moje jest co z podatkiem od nieruchomości? Czy od takich budowli są
    pobierane jakieś podatki? Sąsiad mi kiedyś powiedział że za budynek
    gospodarczy 12m2 jaki stoi u niego na działce płaci rocznie ponad 200zł
    podatku czyli więcej niż ja za cały dom.
    Druga sprawa, zastanawiam się czy nie postawić go na kostce. Zostało mi
    akurat 9m2 kostki oraz trochę pospóły na podbudowę, w sam raz bym to
    wykorzystał pod ten budyneczek.