  • 1. Data: 2012-05-15 11:11:55
    Temat: CO - miedż czy pcv ?
    Od: "rt" <x...@W...gazeta.pl>

    witam

    co fachura to inna bajka - praktycznie nie przewiduje ogrzewania podlogowego,
    jedynie troche chce opasac dom rurkami zeby zewnetrzne sciany mialy cieplej i
    teraz pytanie robić CO w PCV czy miedzi ?

    http://decore-meble.pl

  • 2. Data: 2012-05-15 12:08:56
    Temat: Re: CO - miedż czy pcv ?
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "rt" <x...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jedynie troche chce opasac dom rurkami zeby zewnetrzne sciany mialy
    > cieplej i
    > teraz pytanie robić CO w PCV czy miedzi ?

    jesli juz to normalnie pexem. Tylko ze to wydziwka jakas - daj se z tym
    spokój.

    b.

  • 3. Data: 2012-05-15 13:36:25
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    W dniu 2012-05-15 11:11, rt pisze:
> [...]
    > jedynie troche chce opasac dom rurkami zeby zewnetrzne sciany mialy cieplej i
    > teraz pytanie robić CO w PCV czy miedzi ?

    Zawsze jak słyszę pytanie miedz i aluplex to przypomina mi się
    fachowiec, który wcisnął znajomemu miedź bo to lepiej, pewniej, no nic,
    że drożej. Za to jak mu brakło w kilku miejscach miedzi to zrobił część
    instalacji właśnie a aluplexu i stwierdził, że tak może być...

    Powiedz co, a właściwie z czego będziesz lał to ciepło bo jeżeli
    gazówka, to po co miedź. jeżeli piec, w którym gotujesz wodę to tylko miedź.

    Ariusz

  • 4. Data: 2012-05-15 13:58:27
    Od: "rt" <x...@N...gazeta.pl>

    scenariusze są dwa:

    - propan-butan z butli
    - ekogroszek

    kominka niet a jezeli juz to bez płaszcza

    dzieki za pomoc

  • 5. Data: 2012-05-15 14:15:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    rt wrote:
> [...]
    > podlogowego, jedynie troche chce opasac dom rurkami zeby zewnetrzne
    > sciany mialy cieplej i teraz pytanie robić CO w PCV czy miedzi ?

    alupex lub pex

  • 6. Data: 2012-05-15 16:32:43
    Od: "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl>

    Użytkownik "rt" <x...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > scenariusze są dwa:
    >
    > - propan-butan z butli

    Ktoś może mi napisac jaki jest koszt takiej butli (widziałem dwie - jedna
    duża chyba ze 30 kg a druha standardowa 11 kg)?