  • 1. Data: 2010-09-11 19:38:30
    Temat: Cięcie moreli - czy? jak? kiedy?
    Od: medea <x...@p...fm>

    Czy przycinać młodą 3-letnią morelę? Jeśli tak, to kiedy i jak? Jeszcze
    mi nie owocowała, w poprzednich latach tylko nieśmiało kwitła, ale
    kwiaty chyba ginęły w czasie wiosennych przymrozków. Co zrobić, żeby jej
    pomóc zaowocować?

    Ewa

  • 2. Data: 2010-09-11 19:43:36
    Temat: Re: Cięcie moreli - czy? jak? kiedy?
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2010-09-11 21:38, medea pisze:
> [...]
    > mi nie owocowała, w poprzednich latach tylko nieśmiało kwitła, ale
    > kwiaty chyba ginęły w czasie wiosennych przymrozków. Co zrobić, żeby jej

    Aha, to drzewko rośnie tak bardzo wąsko w górę. Czy to normalne? Może
    powinno się je jakoś rozgałęzić, żeby korona była bardziej rozłożysta?

    Ewa

  • 3. Data: 2010-09-12 07:15:04
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Aha, to drzewko rośnie tak bardzo wąsko w górę. Czy to normalne? Może
    > powinno się je jakoś rozgałęzić, żeby korona była bardziej rozłożysta?

    Strona 18 w tym dokumencie:
    http://piorin.gov.pl/cms/upload/akt/ipmorelibrzoskwi
    n.pdf
    Jeśli chcesz więce3j odezwij się na priv.

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba

  • 4. Data: 2010-09-12 15:48:24
    Temat: Re: Ci?cie moreli - czy? jak? kiedy?
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2010-09-12 09:15, skryba ogrodowy pisze:

    > Strona 18 w tym dokumencie:
    > http://piorin.gov.pl/cms/upload/akt/ipmorelibrzoskwi
    n.pdf
    > Je?li chcesz wi?ce3j odezwij si? na priv.

    Dzięki!
    Powiedz mi tylko, co to znaczy "na wiosnę"? W marcu, kiedy już zacznie
    puszczać pierwsze pąki, czy później?

    Ewa

  • 5. Data: 2010-09-12 18:54:26
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    n.pdf

    > Dzięki!
    > Powiedz mi tylko, co to znaczy "na wiosnę"? W marcu, kiedy już zacznie
    > puszczać pierwsze pąki, czy później?

    Dwa zdania wyżej masz napisane "w okresie kwitnienia".
    Więcej porad mogę przesłać na priv.
    Na priv. dlatego, że niektóre linki są już nieczynne i ich zawartość
    mogę przesłać tylko w formie plików.

    Pozdrawiam wyjaśniająco
    skryba

  • 6. Data: 2010-09-12 19:26:27
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2010-09-12 20:54, skryba ogrodowy pisze:

    > Dwa zdania wyżej masz napisane "w okresie kwitnienia".

    O brzoskwiniach. No ale domyślam się w takim razie, że u moreli to
    wygląda podobnie.

    Ewa