  • 1. Data: 2010-09-13 07:48:30
    Temat: Dylemat kosiarkowy
    Od: "severin" <s...@w...pl>

    Będe miał do obkoszenia jakieś 500m2 trawnika na w miarę płaskim terenie.
    Zastanawiam się nad tymi kosiarkami.:
    http://allegro.pl/kosiarka-spalinowa-honda-hrg-415-c
    -pd-dostaw-ole-i1218287095.html
    http://stihl.swidnica.pl/sklep/product_info.php?cPat
    h=35&products_id=136

    Poniewaz w temacie koszenia zupełnie raczkuje to może pomożecie mi wybrac
    optymalna kosiarkę.

  • 2. Data: 2010-09-13 08:15:38
    Temat: Re: Dylemat kosiarkowy
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "severin" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    h=35&products_id=136

    > Poniewaz w temacie koszenia zupełnie raczkuje to może pomożecie mi wybrac

    Czy płaski to znaczy równe?

  • 3. Data: 2010-09-13 09:24:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Sep 2010 09:48:30 +0200, severin napisał(a):

    > Będe miał do obkoszenia jakieś 500m2 trawnika na w miarę płaskim terenie.
    > Zastanawiam się nad tymi kosiarkami.:
    > (...)

    Do takiego WIELKIEGO trawnika 20m na 25m wystarczy kosiarkę pożyczyć od
    sąsiada. Po co zaraz kupować?
    ;-)

  • 4. Data: 2010-09-13 09:25:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Sep 2010 10:15:38 +0200, Panslavista napisał(a):

    > "severin" <s...@w...pl> wrote in message
    -pd-dostaw-ole-i1218287095.html
    h=35&products_id=136

    > Czy płaski to znaczy równe?

    Nijak: rodzaj się nie zgadza.
    ;-PPP

  • 5. Data: 2010-09-13 09:37:13
    Od: "severin" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy płaski to znaczy równe?
    Tak, płaski znaczy się równy)

  • 6. Data: 2010-09-13 09:38:53
    Od: "severin" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości >
    > Do takiego WIELKIEGO trawnika 20m na 25m wystarczy kosiarkę pożyczyć od
    > sąsiada. Po co zaraz kupować?
    > ;-)

    Oj tam, zaraz pożyczać, puszcze dwie kozy, po co sąsiadowi d... zawracać.

  • 7. Data: 2010-09-13 10:04:39
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Sep 2010 11:38:53 +0200, severin napisał(a):

    > Oj tam, zaraz pożyczać, puszcze dwie kozy, po co sąsiadowi d... zawracać.

    Masz kozy? - pożycz :-)

  • 8. Data: 2010-09-13 10:11:54
    Od: "severin" <s...@w...pl>

    > Masz kozy? - pożycz :-)

    Dyskusja z Tobą jest niezwykle interesująca, może jednak skupisz się na
    meritum sprawy, ewentualnie z tak ambitnym dowcipem pokieruje Cię na
    pl.listserv.chomor.pl tam Cię chłopaki zaraz naprostują.

  • 9. Data: 2010-09-13 10:38:21
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Sep 2010 12:11:54 +0200, severin napisał(a):

    > Dyskusja z Tobą jest niezwykle interesująca, może jednak skupisz się na
    > meritum sprawy, ewentualnie z tak ambitnym dowcipem pokieruje Cię na
    > pl.listserv.chomor.pl tam Cię chłopaki zaraz naprostują.

    Fakt - trawnik 20x25 jest godzien kupna kombajnu. Poważna sprawa :->

  • 10. Data: 2010-09-13 10:57:45
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]
    h=35&products_id=136

    > Poniewaz w temacie koszenia zupełnie raczkuje to może pomożecie mi wybrac

    Najtańszą z supermarketu,za 6 stówek najwyżej,spalinową.Jak nie masz drzew
    ani krzaków do koszenia,kamienie wyzbierasz,to będzie hulać 10 lat najmniej.
    Bez żadnych bajerów,napędów itp.
    Pozdrawiam.mirzan