  • 1. Data: 2011-08-11 14:27:31
    Temat: ile stępli na 70m2 stropu?
    Od: szary <n...@x...pl>

    Ile trzeba stępli do wylania stropu monolit ok. 70m2 (14 cm)?
    Szalowanie chyba OSB 22.

    Spora przestrzeń salon bez nośnej (2 słupy nośne troche z boku)
    ~8,5 x 6 m niemal w jednym kawałku.

    Robie taki wałasny 'operat szacunkowy' , w projekcie mam monolit, rozważam
    żerań+nośna+fundament i filigran (ceny ~znam, 30km do wytwórni)

  • 2. Data: 2011-08-11 14:35:20
    Temat: Re: ile stępli na 70m2 stropu?
    Od: szary <n...@x...pl>

    szary wrote:

    > Ile trzeba stępli do wylania stropu monolit ok. 70m2 (14 cm)?

    Przepraszam. Zapomniałem,że od prostych pytań jest gogle.
    Co 70..100 cm

  • 3. Data: 2011-08-11 14:54:52
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik szary napisał:
> [...]

    Ja mam stropu ok 95 m2 i miałem 180 stempli - wystarczyło, ale to są w
    zasadzie dwa stropy - jeden trochę niżej, drugi trochę wyżej, każdy ma
    swój wieniec.

    Myślę, że tak... 'na oko' między 120 a 150 stempli powinno wystarczyć :-).

    Ale ja nie fachowiec jestem.

    pozdr
    Robert G.

  • 4. Data: 2011-08-11 14:54:53
    Od: szary <n...@x...pl>

    szary wrote:

    > Przepraszam. Zapomniałem,że od prostych pytań jest gogle.
    > Co 70..100 cm

    wrr,za dużo netu -> stempli

  • 5. Data: 2011-08-11 15:22:53
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-08-11 16:54, robercik-us pisze:

    > Myślę, że tak... 'na oko' między 120 a 150 stempli powinno wystarczyć :-).

    Tu nie ma co na oko...
    Trzeba popatrzeć na projekt. Pierwszy i ostatni w rzędzie stempel 30cm
    od ściany, to co zostanie podstemplować równomiernie co około 70 -
    100cm. Jak będzie szalować OSB to trzeba jakoś to tak rozplanować aby
    krawędzie płyt podeprzeć. Jeśli gdzieniegdzie nie uda to trzeba będzie
    dostawić deskę i ją postemplować.

    --
    M.

  • 6. Data: 2011-08-11 16:08:12
    Od: szary <n...@x...pl>

    Skimir wrote:

> [...]
    > 100cm. Jak będzie szalować OSB to trzeba jakoś to tak rozplanować aby
    > krawędzie płyt podeprzeć. Jeśli gdzieniegdzie nie uda to trzeba będzie

    Tak, 'na oko' wpisałem sobie 150 i z dzielenia wyszło także ~160.
    Mam sporo dech 1,5" (trochę własnego lasu) - w zamyśleniu może na podłogi,
    ogólnie mam dużo dech :) także usztywnię dechami jak tylko dam rade aby nie
    marnowac materiału.

    A przy okazji pi x drzwi:
    monolit: 10360 (-2000 do odzyskania z materaiłu)
    żerański: 7000 (500 transport policzyłem i 800 dźwig, z sufitu)
    filigran: 12900 (+dozbrojenie 15kg/m2, dolanie 15cm,transp. i dźwig j.w.)

    Niestety stal na zbrojenie wymyśliłem. 1,5t na monolit.
    Żerański u mnie niestety raczej nie da rady (wymiary,ściany).
    Także będzie mordęga z monolitem.
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-08-11 18:01:27
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    W dniu 2011-08-11 16:27, szary pisze:
> [...]
    >
    > Robie taki wałasny 'operat szacunkowy' , w projekcie mam monolit, rozważam
    > żerań+nośna+fundament i filigran (ceny ~znam, 30km do wytwórni)

    U mnie 86m2 poszło 150 stempli bo 8 zł. sztuka.Szalowane deski\kantówki.

    Ale nie jest jeszcze skończona okolica klatki schodowej, mysle ze
    starczy ale roznie to bywa.

  • 8. Data: 2011-08-11 18:57:26
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 11 Sie, 18:08, szary <n...@x...pl> wrote:

    > Niestety stal na zbrojenie wymyśliłem. 1,5t na monolit.
    > Żerański u mnie niestety raczej nie da rady (wymiary,ściany).
    > Także będzie mordęga z monolitem.

    Jaka mordega... 170m2 jeden czlowiek zaszalowal u mnie w 3 dni,
    kolejne 2 dni z pomocnikiem to zbroili, a w ostatni dzien (niedziele)
    zaszalowal i zazbroil schody - 16 stopni ze spocznikiem :) Skasowal za
    to 3k pln. To byl najlepszy fachowiec jakiego goscilem na budowie :-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 9. Data: 2011-08-12 06:48:05
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "szary" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Skimir wrote:
    >Niestety stal na zbrojenie wymyśliłem. 1,5t na monolit.
    >Żerański u mnie niestety raczej nie da rady (wymiary,ściany).
    >Także będzie mordęga z monolitem.

    Z monolitem to żadna mordęga. A co do stępli i desek to to też nie problem
    bo albo znajdziesz wykonawcę który ma swoje stęple i deski albo nawet jak
    będziesz musiał kupić sam to pop rozszalowaniu sprzedaż. Stęple to chodliwy
    towar.

  • 10. Data: 2011-08-12 08:53:28
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 12 Sie, 08:48, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > będziesz musiał kupić sam to pop rozszalowaniu sprzedaż. Stęple to chodliwy

    Ja sprzedam
    Ty sprzedasz
    On sprzeda

    Stempel stempel stempel ... kurw*