  • 21. Data: 2020-06-17 09:44:40
    Temat: Re: Ciepła woda
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-06-17 o 00:39, Kadar pisze:

    > Ten panel to osłona rur i jest on odsunięty od obudowy, jest pusta przestrzeń
    pomiędzy panelem a obudową a tam nie ma żadnego wejścia. W każdym razie nie
    zauważyłem. Jeśli nawet, to i tak wiąże się z demolowaniem tego.

    No gdzieś pompa od kolektora musi być. I gdzie jak nie tam?

    Robert

  • 22. Data: 2020-06-17 10:01:09
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-06-17 o 00:40, Kadar pisze:

    > Właśnie nie ma niczego takiego.

    Napisz do firmy, załącz zdjęcie jeżeli nie widzisz tabliczki
    znamionowej. Może za godzinę będziesz miał pdf-a z instrukcją.

    Robert

  • 23. Data: 2020-06-17 23:05:13
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > No gdzieś pompa od kolektora musi być. I gdzie jak nie tam?

    Nie wiem. Ale na zewnątrz nie niczego takiego. Tylko ten panel i jak napisałem są to
    2 blachy osłaniające rury, żeby ktoś się nie poparzył i utrzymuję ten element
    sterujący. Przypuszczam, że wszystko jest w środku a dostęp ma tylko serwis.
    K.

  • 24. Data: 2020-06-17 23:06:21
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Napisz do firmy, załącz zdjęcie jeżeli nie widzisz tabliczki
    > znamionowej. Może za godzinę będziesz miał pdf-a z instrukcją.

    Może spróbuję, z ciekawości co zrobią.
    K.

  • 25. Data: 2020-07-01 21:51:53
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Pamięta ktoś ten problem?
    Dzisiaj wreszcie został naprawiony. Sukces. Nie przeze mnie, przyjechał facet
    (właścicielka wezwała), pomajstrował i naprawił. Oczywiście do następnej awarii, bo
    tak wyglądają tu naprawy.
    Zepsuty był zawór. Taki na dole. Niby wszystko było dobrze ale okazało się, że zawór
    nie przepuszczał wody zasilającej zbiornik.
    Facio postukał, odkręcił, oczyścił zakręcił i działa. Na razie. Przyjrzałem się jak
    naprawiał. Zawór jest do wymiany ale kto by sobie głowę zawracał taką rzeczą,
    najwyżej przyjedzie jeszcze raz i jeszcze raz postuka.
    K.

  • 26. Data: 2020-07-01 22:05:04
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-07-01 o 21:51, Kadar pisze:
> [...]
    naprawiał. Zawór jest do wymiany ale kto by sobie głowę zawracał taką rzeczą,
    najwyżej przyjedzie jeszcze raz i jeszcze raz postuka.

    Elektrozawór? Czy mechaniczny?

    Robert

  • 27. Data: 2020-07-01 22:46:16
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > Elektrozawór? Czy mechaniczny?

    No i najważniejsze: czy był krajcowany, czy na szoner robiony?

    Jarek

    --
    I poszedł po holajzę. Albowiem z powodu kajli na uberlaufie trychter
    rzeczywiście robiony był na szoner, nie zaś krajcowany, i bez holajzy w

  • 28. Data: 2020-07-02 00:53:44
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Elektrozawór? Czy mechaniczny?

    Zwykły, prosty, z popychaczem, żadnej finezji.
    K.

  • 29. Data: 2020-07-02 00:56:43
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > No i najważniejsze: czy był krajcowany, czy na szoner robiony?

    Palcem przejechany, na zycher. Potem zaśrubkowany. Ważne, że działa.
    K.

  • 30. Data: 2020-07-02 17:28:40
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    naprawiał. Zawór jest do wymiany ale kto by sobie głowę zawracał taką rzeczą,
    najwyżej przyjedzie jeszcze raz i jeszcze raz postuka.

    Zawór zwrotny z klapką?
    Pytałeś magika czy tam jest jakaś pompa w tym zbiorniku co kręci wodą z
    solara?

    --
    Janusz