  • 1. Data: 2011-01-28 06:41:32
    Temat: Rury odplywowe z WC i czyszczenie Domestosem
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Czesc.
    Powiedzcie mi czy uzywanie takich srodkow jak Domestos jest zalecane/
    bezpieczne w przypadku rur odplywowych od WC harmonijkowych.

    Mam taka sytuacje ze po montazu WC nie udalo mi sie zrobic odplywu
    przy pomocy sztywnego polaczenia wiec musialem zastosowac ta
    elastyczna z cienkimi scianami rure odpywowa z WC.

    Zatstanawialem sie czy uzywanie wlasnie takiego srodka jak Domestos
    nie spowoduje ze on po prostu przezre mi material z ktorego wykonane
    sa te rury?

    Macie jakies doswiadczenia z tymi wynalazkami. Ja wiem ze one nie sa
    rewelacyjne ale nie poradzialem sobie z polaczeniem sztywnym.

  • 2. Data: 2011-01-28 08:44:34
    Temat: Re: Rury odplywowe z WC i czyszczenie Domestosem
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 28-01-2011 o 07:41:32 slawek7 <s...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Macie jakies doswiadczenia z tymi wynalazkami. Ja wiem ze one nie sa
    > rewelacyjne ale nie poradzialem sobie z polaczeniem sztywnym.
    Nie przeźre ale tak w ogóle domestos to za silny środek i nie powinno
    się go używać, używaj łagodniejszych środków, a do rury daj kreta
    od czasu do czasu aby ci wyżarł resztki organiczne z harmonijek żeby
    one nie rosły w rurze bo ci będzie zatykać.
    Poznasz to po tym że jak będzie ci wolno woda schodziła to znaczy że
    zarosło i trzeba kretem i ciepłaą wodą potraktować.
    Zostawiasz to na pół godziny i potem obficie spłukujesz.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 3. Data: 2011-01-28 09:13:25
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 28.01.2011 07:41, slawek7 pisze:
> [...]
    >
    > Macie jakies doswiadczenia z tymi wynalazkami. Ja wiem ze one nie sa
    > rewelacyjne ale nie poradzialem sobie z polaczeniem sztywnym.

    może to nie dosmestos, ale zalecam ostrożność... :

    http://www.glazurnicy.pl/baza_wiedzy/aranzacje_i_wyk
    onawstwo/bledy_wykonawcze.html/s/1/6001/

    wersja skrócona:
    http://tiny.pl/hclss

  • 4. Data: 2011-01-28 11:18:24
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Własnie tego sie boje. A dlaczego opis pod zdjeciem jest jako bledy
    wykonawcze? Co tam jest zle zrobione?

    Wydawalo mi sie ze domestos jest chlorowy, a to wlasnie kret jest
    silnie zracy?

    Jak sie pytalem w sklepie hydraulicznym to ta co sprzedawala
    powiedziala mi ze kret moze byc niebezpieczny do takich rur.
    wiec czym to czyscic, aby sobie nie narobic takich niespodzianek jak
    na zdjeciach?

  • 5. Data: 2011-01-28 11:30:26
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 28.01.2011 12:18, slawek7 pisze:
    > Własnie tego sie boje. A dlaczego opis pod zdjeciem jest jako bledy
    > wykonawcze? Co tam jest zle zrobione?

    Według osoby umieszczającej foty, pewno sam fakt stosowania takiego
    przyłącza jest błędem, chyba..

    można sobie pooglądać inne ciekawe, mniejsze bądź większe fuszerki:

  • 6. Data: 2011-01-28 19:16:03
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    slawek7 pisze:
    > Własnie tego sie boje. A dlaczego opis pod zdjeciem jest jako bledy
    > wykonawcze? Co tam jest zle zrobione?

    Może zaszkodził wrzątek? Chociaż dziwne że tak od góry zjadło.

    bajcik

  • 7. Data: 2011-01-28 22:44:47
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Uzytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    >
    > Macie jakies doswiadczenia z tymi wynalazkami. Ja wiem ze one nie sa
    > rewelacyjne ale nie poradzialem sobie z polaczeniem sztywnym.

    Jezeli to jest w zabudowie typu Geberit tos sobie narobil problemów, bo te
    rury trzeba wymieniac co jakis czas.

  • 8. Data: 2011-01-29 18:56:42
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    A co jaki czas? Na jak długo one sa przewidziane?

  • 9. Data: 2011-01-29 19:22:01
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A co jaki czas? Na jak długo one sa przewidziane?

    Zaprogramowane są na 9999 kup :)
    Teraz bez żartów, wszystko zależy od czestości i sposobu użytkowania oraz
    od tego co wlewasz do muszli i jak często musisz ją czyścić.