  • 41. Data: 2012-06-26 20:03:35
    Temat: Re: Co robic dalej?
    Od: Lucky <l...@n...ocm>

    On 26/06/2012 10:00, Kris wrote:

    > Czy pomysł był dobry okaże się jak odpukać jakiś wężyk Tobie pęknie i zaleje
    pomieszczenie. Gdyby foli nie było to woda wsiąknie i po kłopocie. Jak jest folia lub
    papa to kłopot się zaczyna;)Woda sobie ładnie między folia a posadzka zostaje, styro
    we wodzie to raczej tez za dobrze sie nie czuje itp.
    > Jak posadzka 60cm nad gruntem to dawanie tam izolacji jest proszeniem sie o
    kłopoty. I jeszcze łączenie jej z ziolacją pionową- po co?

    Nie znam sie, ale beton wydaje sie doszcz szczelny. Jeszcze nie
    widzialem aby cos wsiaknelo.
    A dzisiaj tak sobie pomyslalem jeszcze (kompletnie off topic) czy nie
    pomalowac tego betonu jakas farba aby sie mniej kurzylo w domu w
    przyszlosci? Podejrzewam jednak, ze roznica bedzie tak minimalna, ze jej
    nie bedzie widac.

  • 42. Data: 2012-06-27 06:34:13
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Lucky napisał:

> [...]
    > pomalowac tego betonu jakas farba aby sie mniej kurzylo w domu w
    > przyszlosci? Podejrzewam jednak, ze roznica bedzie tak minimalna, ze jej

    Rozumiem, że mówisz o malowaniu chudziaka...?
    nie ma całkowicie sensu, ale jak nie szkoda Ci kasy na jakąś sensowną
    farbę, to maluj...
    Ja bym jednak chudziaka nie uszczelniał.
    Beton do pewnych granic oczywiście jest szczelny, ale woda się przez
    niego presącza i to wystarczy, by ewentualny jej nadmiar pochodzący z
    awarii wężyka, miał gdzie spłynąć.
    A co do pylenia... no nie przesadzaj :-)... jak dasz na to styro, potem
    wylewkę i standardowe wykończenie i listwy przypodłogowe, to co tam ma
    pylić? Chyba, że źle zrozumiałem i nie o to Ci chodzi...?

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 43. Data: 2012-06-29 00:30:55
    Od: Lucky <l...@n...ocm>

    On 27/06/2012 05:34, Robert G wrote:

    > A co do pylenia... no nie przesadzaj :-)... jak dasz na to styro, potem
    > wylewkę i standardowe wykończenie i listwy przypodłogowe, to co tam ma
    > pylić? Chyba, że źle zrozumiałem i nie o to Ci chodzi...?
    Tak, wlasnie o tym myslalem. Dzieki