  • 11. Data: 2010-07-06 18:08:16
    Temat: Re: Co to za pianka co sie rozpreza >20 razy
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Zobacz tu: www.wkt.pl/pobierz/strona/superox%20piana%20TDS.pdf str 2.

  • 12. Data: 2010-07-07 06:12:49
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    > Użytkownik "Friend" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Na Allegro jest wszystko więc może tam poszukaj?

    zartujesz?
    w castoramie za 100zł masz m3,chyba ze chcesz twardy.
    Jak chcesz darmoche,podjedz pod budynek który ocieplają ścinki dostaniesz za free.
    pozdro.jack

  • 13. Data: 2010-07-07 08:11:52
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    Użytkownik "jack" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Jak chcesz darmoche,podjedz pod budynek który ocieplają ścinki dostaniesz
    > za free.
    > pozdro.jack

    No, proszę jaki zaradny.

    A na towjej budowie też darmo rozdają?

  • 14. Data: 2010-07-07 15:12:58
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "nacocito" <n...@c...to> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jack" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

    > No, proszę jaki zaradny.
    >
    > A na towjej budowie też darmo rozdają?

    Zawsze sa jakies odpady i u mnie chetnie je za darmo je oddalem.

    Kris