  • 51. Data: 2015-11-27 19:04:35
    Temat: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-11-27 17:23, Kris wrote:
    > Moja żółta kostka, fioletowa elewacja i kolumienki przed domem w niczym Tobie jako
    mojemu sąsiadowi nie przeszkodzą.

    Generalnie ludzie chcą mieć dom najładniejszy jak się tylko da ale o
    gustach nie ma co dyskutować.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 52. Data: 2015-11-27 19:06:36
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-11-27 17:26, Budyń wrote:
    > brzydki budynek obniza ceny nieruchomosci w okolicy.

    Bzdura. Nie w naszych warunkach.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 53. Data: 2015-11-27 20:08:37
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-11-27 o 16:51, Budyń pisze:

    > maniek, prosze cie... Napisałem:
    > "Wolałbym zeby wyznaczaniem go zajmowali sie ludie którzy sie na tym znają."
    >
    > potraktuj to zdanie bardzo prosto, nie zajmuj sie egzegezą tylko przeczytaj tylko
    to co ja tam napisałem. Nic więcej.

    To zupelnie jak w socjalizmie. Heja.

    Pozdro.. TK

  • 54. Data: 2015-11-27 20:17:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-11-27 o 18:44, Budyń pisze:
> [...]
    itp ale nie jedna goralska chata.

    > Otoczenie jest równiez elementem cenotwórczym. Upierasz sie byc nieobiektywny, na
    to nie poradze :-)

    > no i co z tego na 20dzialek znajdzie sie w temkraju 500 "którym sie taki styl
    podoba". Rynek nieruchomosci nie ogranicza sie do ciebie :)

    Przyjmujesz dziwaczne zalozenie i trudno z tym dyskutowac.

    Pozdro.. TK

  • 55. Data: 2015-11-27 20:31:20
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=d738Nvr6QCQ

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 56. Data: 2015-11-27 20:46:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > Uwielbiam takie durne porównania.
    > Uświadom Sobie że np chlewnia to smród i hałas który na sasiedniej posesji czuć i
    słychać a więc przeszkadzają.

    > Moja żółta kostka, fioletowa elewacja i kolumienki przed domem w niczym Tobie jako
    mojemu sąsiadowi nie przeszkodzą.

    quent nie zyczy sobie żadnych ograniczeń

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 57. Data: 2015-11-27 23:47:28
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-11-27 o 17:43, Kris pisze:

    > To osiedle co wyżej podlinkowałem
    > http://i.ebayimg.com/00/s/NDg3WDY1MA==/z/NxgAAOSwKrh
    VZZAX/$_20.JPG
    > to też niby prestiżowa lokalizacja, wygląda paskudnie a darmo tam domóf nie dają.

    A to jest zdjęcie istniejącego osiedla? Bo mi to wygląda na wizualizację.

  • 58. Data: 2015-11-28 09:56:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 listopada 2015 17:26:23 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > brzydki budynek obniza ceny nieruchomosci w okolicy. Wyobraz sobie prestizową
    >lokalizacje i jeden jedyny brzydki budynek :)

    A brzydki samochód na podjeździe?
    U mnie zielona Multipla a u prestiżowego sąsiada BMW
    Kurcze jak już kolor kostki i rodzaj ogrodzenia nakazywać to i auta. Bo multipla w
    takiej prestiżowej dzielnicy to karalne co najmniej powinno być. Zreszta jak to
    możliwe że jednakowe płoty, dachy kostka a auto każde z innej beczki

  • 59. Data: 2015-11-28 10:35:28
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-11-27 o 17:04, Marcin N pisze:

    > Każdy by wolał. Niestety w życiu się tak nie dzieje. Ekspertów jest
    > niewielu i rzadko kiedy któryś siedzi w urzędzie.

    ... a jeszcze rzadziej znaleźć takiego, który naprawdę się zna i kosztem
    jednego nie spierdoli czegoś innego.

    > Skoro więc jest ich niewielu - to może lepiej założyć, że to nie
    > ekspert będzie projektował osiedle i nie pozwolić urzędnikom wtykać
    > swoje niezdarne paluchy zbyt głęboko w nasze sprawy.

    ... a decyzje pozostawić ludziom, bo sami wiedzą gdzie i w jakim
    otoczeniu będą się czuli najlepiej.

  • 60. Data: 2015-11-28 11:10:35
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-11-28 09:56, Kris wrote:
    > Zreszta jak to możliwe że jednakowe płoty, dachy kostka a auto każde z innej beczki

    ;-)

    Ludzie mają z natury tendencję do lewicowania... chcą bezpieczeństwa,
    wolą nie brać na siebie odpowiedzialności.
    To zrozumiałe ale im człowiek starszy tym powinien, zadawałoby się, być
    mniej lewicowy. Z tego się wyrasta - kto za młodu nie był socjalistą ten
    na starość będzie świnią ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info