  • 31. Data: 2011-01-18 22:07:52
    Temat: Re: Co zrobia z "energooszczedną"?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 18 Jan 2011 22:19:03 +0100, Ikselka napisał(a):

    > Ale mam inny pomysł - wysyłanie paczek ze zużytymi żarówkami( kij z
    > terminologią), taka internetowa akcja. Trzeba tylko ją zapoczątkować i
    > jakiś adres wysyłki ustalić - mogłoby być ciekawie :-)

    ...więc moze poczekam z odwiezieniem do "punktu" tej mojej, co w słoiku
    czeka :-)

  • 32. Data: 2011-01-18 22:48:00
    Temat: Re: Co zrobić z
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zrozumiales.

    Zrozumiałem dokładnie ale nie ma co z zapalania świetlówek i świecenia nimi
    czarnej mszy czy innych rytuałów robić. Są po to aby świecić a świeci się
    kiedy jest potrzeba a nie tak jak charakterystyka świetlówki nakazuje.
    --
    Jackare

  • 33. Data: 2011-01-19 07:42:21
    Od: "jagr" <j...@W...fm>

    > Ale mam inny pomysł - wysyłanie paczek ze zużytymi żarówkami( kij z
    > terminologią), taka internetowa akcja. Trzeba tylko ją zapoczątkować i
    > jakiś adres wysyłki ustalić - mogłoby być ciekawie :-)

    To naprawdę dobry pomysł.

  • 34. Data: 2011-01-19 19:01:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 08:42:21 +0100, jagr napisał(a):

    > To naprawdę dobry pomysł.

    Też tak uważam. Może stronkę zrobię w tym duchu...

  • 35. Data: 2011-01-19 23:22:48
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-19 08:42, jagr pisze:
    > Użytkownik "Ikselka"<i...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To naprawdę dobry pomysł.

    Bardzo dobry, tylko kto za takie sknery jak wy, zapłaci przesyłkę?
    Do sklepu oddać w ramach gwarancji, ochrony środowiska to za duży
    problem lub koszt.Wysyłka za granicę natomiast to pestka, barany :-)

  • 36. Data: 2011-01-19 23:28:46
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 Jan 2011 00:22:48 +0100, Dawid napisał(a):

    > Bardzo dobry, tylko kto za takie sknery jak wy, zapłaci przesyłkę?
    > Do sklepu oddać w ramach gwarancji, ochrony środowiska to za duży
    > problem lub koszt.Wysyłka za granicę natomiast to pestka,

    Oczywiście. Dla idei warto ponieść koszty. Zdecydowanie bardziej warto, niż
    odwozić do "punktu" czy "sklepu", który i tak wywali na zwykłe śmietnisko.

    > barany :-)

    Nooo, nie spoufalaj się aż tak, baranie :-)

  • 37. Data: 2011-01-20 20:10:51
    Od: "Lukasz" <l...@w...pl>

    > Też tak uważam. Może stronkę zrobię w tym duchu...

    Mam już parę odłożonych do tej paczki (5 czy 6 sztuk).
    tylko obawiam że to może się nie udać. Na transport za granicę odpadów
    (szczególnie niebezpiecznych) chyba trzeba mieć jakieś pozwolenia.

    Lukasz

  • 38. Data: 2011-01-20 20:17:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 Jan 2011 21:10:51 +0100, Lukasz napisał(a):

    > Mam już parę odłożonych do tej paczki (5 czy 6 sztuk).
    > tylko obawiam że to może się nie udać.

    Szkodzi spróbowac?

    > Na transport za granicę odpadów
    > (szczególnie niebezpiecznych) chyba trzeba mieć jakieś pozwolenia.

    Tylko dla firm. Prywatnie - wątpię.
    Można napisać "Zawartość: artykuły szklane". Znajomi często wysyłali
    rodzinie polskie bombki choinkowe do Anglii :-)
    A adresu zwrotnego można nie napisać zbyt wyraźnie - jakieś tam krzaczki,
    zeby nie wróciło 3-)

    PS. Zbieram u znajomych te żarówki, szukam tylko jakiegoś sensownego adresu
    do wysyłki...

  • 39. Data: 2011-01-21 15:45:30
    Temat: Re: Co zrobić z "energooszczędną"?
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Nie rozumiem problemu. Po prostu jak będziesz kiedyś jechać do miasta to
    weź tą zepsutą świetlówkę i oddaj w dowolnym sklepie, który sprzedaje
    takie nowe, sprawne. Czy naprawdę to takie trudne?

    g.

  • 40. Data: 2011-01-21 15:53:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 21 Jan 2011 16:45:30 +0100, geyb napisał(a):

    > Nie rozumiem problemu. Po prostu jak będziesz kiedyś jechać do miasta to
    > weź tą zepsutą świetlówkę i oddaj w dowolnym sklepie, który sprzedaje
    > takie nowe, sprawne. Czy naprawdę to takie trudne?

    Nie rozumiem problemu, jak można nie rozumieć, że nie mam problemu z jazdą
    do miasta, a problem jest zupełnie gdzie indziej...