  • 41. Data: 2016-03-26 23:58:44
    Temat: Re: Cos co Kris lubi najbardziej
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-26 o 23:43, Adam Sz. pisze:

    > Maniek spokojnie - swieta sa! Uspokoj nerwy. Kris pisal, ze BMW tez jezdzisz
    > - tylko utrwalasz stereotypy. Odrazu bys wpierdol chcial dawac :D

    Nie no luzik. :-)
    Myslalem, ze kolo nowomodnie mnie podrywa. :-)

    Pozdro.. TK

  • 42. Data: 2016-03-27 00:01:11
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 26 marca 2016 23:58:39 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nie no luzik. :-)
    > Myslalem, ze kolo nowomodnie mnie podrywa. :-)

    Dobra dobra. Po swietach kupujesz dres.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 43. Data: 2016-03-27 00:06:59
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-27 o 00:01, Adam Sz. pisze:

    > Dobra dobra. Po swietach kupujesz dres.

    Nigdy nic nie wiadomo. :-)

    Pozdro.. TK

  • 44. Data: 2016-03-27 00:37:24
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 27.03.2016 o 00:06, Maniek4 pisze:

    > Nigdy nic nie wiadomo. :-)

    Wszystkie Wasze odpowiedzi tylko potwierdzają stereotyp - w bmw to tylko
    buraki mentalne jeżdżą które nie rozumieją prostego przekazu - NTG (by
    wam te radośnie rozjarzone gęby od wysiłku umysłowego nie spurpurowiały
    to wyjaśniam - Nie Ta Grupa)

  • 45. Data: 2016-03-27 07:41:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 marca 2016 00:37:20 UTC+1 użytkownik MK napisał:

> [...]
    > buraki mentalne jeżdżą które nie rozumieją prostego przekazu - NTG (by
    > wam te radośnie rozjarzone gęby od wysiłku umysłowego nie spurpurowiały

    Mokrego jajka;)

  • 46. Data: 2016-03-27 07:43:38
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > buraki mentalne jeżdżą które nie rozumieją prostego przekazu - NTG (by
    > wam te radośnie rozjarzone gęby od wysiłku umysłowego nie spurpurowiały

    Nieśmiało zauważę że też się w tej dyskusji udzieliłeś.