  • 11. Data: 2009-08-18 14:07:31
    Temat: Re: Cyfra+ - jaki telewizor?
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 18-08-2009 o 15:58:23 BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał(a):

    > Są też telewizory z tunerem SAT wbudowanym, gdzie z boku wsadza się
    > tylko kartę dostępu

    tylko, że problemem, dla każdych kart dostępu jest (głupie) parowanie kart
    z dekoderami (tylko c+ tego nie robi). Dotyczy to także kablówek i dostępu
    cyfrowego. Po co taki fajny wypasiony telewizor skoro i tak tzreba do
    niego podłaczyć tuner...

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 12. Data: 2009-08-18 14:17:38
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    > wejście na karty pamięci - np z aparatu cyfrowego.

    Ew wejście usb aby miożna było film z pendriva obejrzeć

    > każdy. Są też telewizory z tunerem SAT wbudowanym, gdzie z boku wsadza się
    > tylko kartę dostępu, ale nie wiem, czy dostępne na polskim rynku.

    W Polse tunera wbudowanego w TV nie wykorzystasz do niczego.
    Karty dostepowe sa parowane.

    Krzysiek

  • 13. Data: 2009-08-18 21:43:07
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > W Polse tunera wbudowanego w TV nie wykorzystasz do niczego.
    > Karty dostepowe sa parowane.

    Tak ? mam cyfrę (od 10 lat) a o to pyta kolega i jakoś parowania nie
    zauważyłem.

  • 14. Data: 2009-08-18 21:44:51
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > Moim zdaniem lepiej kupic minimalnie droższy LCD gdyż mimo wszystko są
    > mniej prądożerne.

    Jakieś dowody na to posiadasz ?

    Srednie zużycie prądu przez plazmę jest porównywalne do LCD za to
    kolorystyka o niebo lepsza

  • 15. Data: 2009-08-19 07:14:18
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Srednie zużycie prądu przez plazmę jest porównywalne do LCD za to
    > kolorystyka o niebo lepsza

    Jakieś dowody na to posiadasz? Szczególnie na tę lepszą;))0 kolorystykę.

    Krzysiek

  • 16. Data: 2009-08-19 09:42:31
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    kris pisze:
> [...]
    >
    > Ew wejście usb aby miożna było film z pendriva obejrzeć

    > W Polse tunera wbudowanego w TV nie wykorzystasz do niczego.

    Tylko w Polsacie i N. Cyfra oraz TNK nie.

  • 17. Data: 2009-08-19 13:25:01
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    zixxixx pisze:

    > Zalozylem sobie Cyfre+ bez pakietu HD.
    > Teraz stoje przed wyborem telewizora i ponieważ nie mam zielonego
    > pojecia w temacie, prosze Was o pomoc ;)
    >
    > Telewizor ma byc min. 42 calowy

    > Prosze o pomoc, bo juz zglupialem.

    poczytaj sobie to http://hdtv.com.pl/forum/ , popytaj
    wtedy dopiero bedziesz mogl powiedziec, ze zglupiales :)

    ale moze cos ci doradza, co ci mentalnie bedzie pasowac

    zreszta, ztcp firma obslugujaca to forum ma w swojej ofercie taki myk,
    ze moga przyjechac z kilkoma telewizorami do klienta, zeby klient u
    siebie mogl poogladac kazdy i podjac decyzje o zakupie konkretnego modelu

  • 18. Data: 2009-08-19 22:17:55
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jakieś dowody na to posiadasz? Szczególnie na tę lepszą;))0 kolorystykę.

    Poszukaj w necie - hasło ilość wyświetlanych kolorów, zaś co do
    prądożerności to podstawowy problem oceniających a nie posiadających plazmy
    polega na tym że czytają tabliczki na tv gdzie podany jest maksymalne
    zapotrzebowanie na prąd. W praktyce zaś średnie zuzycie jest znacząco
    mniejsze, bo w odróżnieniu od LCD plazma pobiera mniej prądu w scenach
    ciemnych a więcej w jasnych - w praktyce więc zuzycie będzie zależne od tego
    co ogladasz.

  • 19. Data: 2009-08-20 08:04:40
    Od: zixxixx <w...@i...pl>

    Dzięki wszystkim za podpowiedzi.

    Wybrałem ostatecznie plazmę LG 42pg200r
    http://www.nokaut.pl/telewizory-plazmowe/plazma-lg-4
    2pg200r.html

    Powody:
    1. Przemówiły do mnie argumenty Bombastica i stracha (nie potrzebne
    jest FullHD do odglądania Cyfry+ nawet w HD).
    2. Telewizor ma funkcję ECO obniżającą zużycie prądu do 181W, czyli
    jak LCD.
    3. Ponoć plazmy mają żywsze kolory (np. dobrze odwzorowują czerń)
    4. Ma niezłe recenzje w sieci.
    5. Najważniejszy powód - znalazłem u siebie gościa, który właśnie
    likwiduje sklep i sprzedał mi tę plazme za 1700 zł ;).

    Pozdry,
    MW

  • 20. Data: 2009-08-20 08:31:42
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > znacząco mniejsze, bo w odróżnieniu od LCD plazma pobiera mniej prądu w
    > scenach ciemnych a więcej w jasnych - w praktyce więc zuzycie będzie

    Ale dlaczego każsz mi szukać jakiegoś marketingowego bełkotu.
    Marketingowcy każdą głupote potrafią uzasadnić.
    A wystarczy stanąć w sklepie obok dwóch telewizorów i popatrzeć na obrazy.
    Jak półtora roku temu kupowałem tv(37cali- tak na marginesie wielkość
    optymalna do normalnego salonu) to gościu namawiał mnie na plazmę za 6000pln
    i cytował parametry z ulotki(kontrast, rozdzielczość itp) Z boku stał lcd
    Samsung za 2900pln(parametry z ulotki dużo "gorsze"). Na obu tv był ten sam
    obraz(mecz piłkarski leciał). Mówie do sprzedawcy żeby mi powiedziła czy i
    gdzie widzi różnice w obrazach. Gołym okiem różnicy nie było widać
    oczywiście. Sprzedawca stwierdził ze faktycznie różnicy nie ma ale ta plazma
    to ma kontrast 15.....:1 i takie tam teksty nawijał.
    Ponieważ ciężko zarabiam na swoje pieniadza a jak nie ma różnicy to
    przepłacac nie lubię kupiłem ten tańszy TV(był faktycznie jeszcze tańszy bo
    kupiłem przez net) i nie żałuję.
    Zresztą producenci powoli wycofują ze swojej oferty plazmy.

    Krzysiek