  • 1. Data: 2013-04-20 01:04:21
    Temat: Cymbidia dwa z Leclerc :-).
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Kwiat niby domowy, ale i ogrodowy, bo na lato i jesień lubi być wystawiony
    do ogrodu w półcień, a i coby nocki miał chłodniejsze, co wpływa na
    wykształcanie się pędów kwiatowych pod przyszłe kwitnienie...

    A piszę, ponieważ dziś stałam się szczęśliwą posiadaczką dwóch ogromnych
    krzaków C. - za jedyne 82 zł w sumie, jako ze u nas w Leclerc sprzedają te
    cudownie obsypane kwiatem krzaczory po 42 złocisze za sztukę. Więc jakby
    kto polował na cymbidium, to okazja jest, żeby tanio kupić, bo za takie
    krzaczory wielgachne i kwitnące to zwykle cenią producenci sporo -siąt
    ponad setkę :-)
    --
    XL
    Rektor Politechniki Warszawskiej... śpiewa, proszempaństwa:

  • 2. Data: 2013-04-20 01:07:03
    Temat: Re: Cymbidia dwa z Leclerc :-).
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 20 Apr 2013 01:04:21 +0200, Ikselka napisał(a):

    > za jedyne 82 zł w sumie, jako ze u nas w Leclerc sprzedają te
    > cudownie obsypane kwiatem krzaczory po 42 złocisze za sztukę.

    Nie umiem mnożyć po 22-ej, więc se sami przeliczcie prawidłowo, ile w sumie
    zapłaciłam ;-PPP

  • 3. Data: 2013-04-20 08:41:42
    Od: skrybaogrodowy <s...@o...pl>

    W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 01:07:03 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
    > Dnia Sat, 20 Apr 2013 01:04:21 +0200, Ikselka napisał(a):
    >

    > Nie umiem mnożyć po 22-ej, więc se sami przeliczcie prawidłowo, ile w
    > sumie zapłaciłam ;-PPP

    Dostałaś dwa złote rabatu.
    Mnożenie po 22-ej jest dość apetyczne.

  • 4. Data: 2013-04-21 11:36:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

> [...]

    > do ogrodu w półcień, a i coby nocki miał chłodniejsze, co wpływa na
    > wykształcanie się pędów kwiatowych pod przyszłe kwitnienie...

    Dla bojących - kilka prostych rad i poleeeeci :-)
    http://www.ogrodowisko.pl/artykuly/346-swiat-storczy
    kow-cymbidium
    --
    XL