  • 1. Data: 2013-04-20 09:39:54
    Temat: środek na glony w oczku wodnym
    Od: Krasnal <k...@p...onet.pl>

    Potrzebuję skutecznego środka do zwalczania glonów w oczku wodnym. Po
    zimie znowu mi zarasta takimi zielonymi nitkami. Może dodatkowo jakieś
    ryby-glonojady? Moje karasie zimę przeżyły w dobrej formie ale glony
    zaczęły znowu rosnąć po zimowej przewie. Ryby i inne rośliny maja coraz
    mniej miejsca. Pomocy !!!!! Napisałem do akwarystów ale mnie olali. Może
    tu sie znajdzie jakaś pomocna dłoń? Oczko wodne to element ogrodu więc,
    może są tu fachowcy?
    Krasnal
    Tajna Organizacja Walczących Krasnali

  • 2. Data: 2013-04-20 14:15:12
    Temat: Re: środek na glony w oczku wodnym
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    http://tiny.pl/h811b
    --
    XL
    Rektor Politechniki Warszawskiej... śpiewa, proszempaństwa: