  • 1. Data: 2009-07-03 22:52:17
    Temat: Cyrkulacja CWU
    Od: "Romek" <r...@a...radom.net>

    Mam piec z zasobnikiem na CWU, chciałbym dołożyć cyrkulację. W zasobniku nie
    ma dodatkowego wejścia. Czy jak połączę wejście do zasobnika i powrót z
    pompy cyrkulacyjnej przez zawory zwrotne będzie dobrze?

  • 2. Data: 2009-07-04 22:25:40
    Temat: Re: Cyrkulacja CWU
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Romek" <r...@a...radom.net> napisał w wiadomości
    > Mam piec z zasobnikiem na CWU, chciałbym dołożyć cyrkulację. W zasobniku
    > nie ma dodatkowego wejścia. Czy jak połączę wejście do zasobnika i powrót
    > z pompy cyrkulacyjnej przez zawory zwrotne będzie dobrze?

    Hej, ale co Ty chcesz cyrkulować?
    Chodzi Ci o mieszanie wody w zbiorniku, czy o prawdziwą cyrkulację w
    instalacji wodnej ( dołożona 3 rura cyrkulacyjna)?

    Zresztą jedno i drugie podobnie podłączysz.
    Tzn wyjście z CWU ( ciepła woda) do wejścia pompy cyrkulacyjnej i wyjście z
    pompy cyrkulacyjnej do wejścia zimnej wody do CWU, no i oczywiście zawór
    zwrotny oporowo w kierunku doprowadzonej wody zimnej do CWU od pompy
    curkulacyjnej.

    Pozdrawiam Michał

  • 3. Data: 2009-07-04 22:55:28
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > z pompy cyrkulacyjnej do wejścia zimnej wody do CWU, no i oczywiście
    > zawór zwrotny oporowo w kierunku doprowadzonej wody zimnej do CWU od pompy

    Chodzi o to jak dobrze zrozumialem, ze kolega nie ma trzeciej rurki w
    zasobniku i stad jego obawy i sluszne poniekad.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2009-07-06 10:47:34
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    bedzie dobrze

    > wyj?cie z CWU ( ciepła woda) do wej?cia pompy cyrkulacyjnej i wyj?cie z
    > pompy cyrkulacyjnej do wej?cia zimnej wody do CWU, no i oczywi?cie zawór
    > zwrotny oporowo w kierunku doprowadzonej wody zimnej do CWU od pompy
    > curkulacyjnej.

    dodalbym jeszcze żeby dać zawory odcinające za i przed pompką
    oraz mały filterek siatkowy przed pompką (miedzy zaworem a pomką)

    dobrze też pomysleć o jakims odpowietrzeniu

  • 5. Data: 2009-07-06 15:01:50
    Od: "Romek" <r...@a...radom.net>

    > dodalbym jeszcze żeby dać zawory odcinające za i przed pompką
    > oraz mały filterek siatkowy przed pompką (miedzy zaworem a pomką)

    To wszystko zamontowałem .

    pozdrowienia