  • 11. Data: 2010-09-09 09:03:57
    Temat: Re: Czy będą jabłka wielkie jak arbuzy?
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Zero smaku, ble.

    Czy masz takie? Chętnie bym posadził u siebie.
    mirzan

  • 12. Data: 2010-09-09 18:16:20
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Czy masz takie? Chętnie bym posadził u siebie.
    > mirzan

    Lepiejposadź kolejną Mutsu. Plecy będą mniej bolały.
    :-))

    Pozdrawiam praktycznie
    skryba

  • 13. Data: 2010-09-09 19:28:29
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 09 Sep 2010 11:03:57 +0200, mirzan napisał(a):

    > Czy masz takie? Chętnie bym posadził u siebie.
    > mirzan

    Nie mam, ale kiedyś mnie ktoś poczęstował - twarde, w srodku bez koloru,
    bez smaku.

  • 14. Data: 2010-09-09 19:29:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Sep 2010 20:16:20 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Lepiejposadź kolejną Mutsu. Plecy będą mniej bolały.
    > :-))
    >
    > Pozdrawiam praktycznie
    > skryba

    Poszukuję truskawki starej odmiany Murzynka. Ktokolwiek widział, ktokolwiek
    wie...

  • 15. Data: 2010-09-09 19:46:18
    Od: Marek MANO <m...@g...pl>

    On 9 Wrz, 21:28, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Nie mam, ale kiedyś mnie ktoś poczęstował - twarde, w srodku bez koloru,
    > bez smaku.

    te, ktore jadlem byly dojrzle. miekkie. sok lecial, jak z brzoskwini.
    ale smakowo "zwykle" sa lepsze
    pzdr
    marek