  • 1. Data: 2011-08-20 12:52:23
    Temat: Czy do malowania można użyć spryskiwacza ogrodowego?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    pytanie jak w temacie, czy do malowania można użyć spryskiwacza ogrodowego?
    Chodzi o drewniany domek letniskowy. Wiem, że bez kłopotów można malować
    drewno konastrukcyjne preparatami antygrzybicznymi i przeciw robactwu, ale
    takie preparaty mają gęstość porównywalną z wodą.

    W moim przypadku chodzi o użycie lakieru "Drewnochron", taki jak tu:
    http://drewnochron.pl/karta_produktu.xml?id=55263
    On jest może troszką rzadszy niż mleko, ale na pewno gęstszy niż woda.

    Malowanie będzie z zewnątrz budynku, to jest powtórne malowanie, po 5 latach.
    Niestety, są tam takie miejsca, gdzie absolutnie nie da się podejść pędzlem.
    Miał ktoś może jakieś doświadczenia ze spryskiwaczami ogrodowymi? Jakieś
    rozwiercenie dyszy...? Nie mogę sprawdzić w realu, bo i lakier i spryskiwacz
    są na działce, nie wiem czy kupować i zabrać pistolet do malowania. Działka
    jest na kresach, środek puszczy, na miejscu sklepów brak :(.

    Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 2. Data: 2011-08-21 05:36:22
    Od: "adi" <a...@g...com>

    spokojnie dasz rade, testowalem malowanie drewnochronem za pomoca
    opryskiwacza firmy kwazar i bylo super