  • 1. Data: 2011-08-19 19:07:11
    Temat: Taras, kolumny, roznica poziomow
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Witam

    Z przodu i z tylu domu mam takie oto kolumny
    http://www.poznancity.pl/dom-i-ogrod/sprzedam/witowo
    -kolumny-betonowe.htm

    Flachowcy osadzili je za nisko o grubosc wylewki tj. o 12 cm. Od biedy te
    kwadraty na dole 'zatopie' w poziomie tarasu, choc duzo gorzej to wyglada.
    Zostaje do zgubienia ok 6 cm. Kolumny od sciany domu, jedne ok 1m, drugie ok
    1.5m. Tarasy beda z kostki. Gosc od kostki proponuje zrobienie 'polstopnia' z
    palisad przed progiem drzwi wejsciowych. Nie podoba mi sie ten pomysl.

    Mysle o:
    1. 'Olac' te zakonczenia kolumn, zrobic poziom tarasu taki jak ma byc. I
    sprobowac potem dorobic cos na ksztalt tych zakonczen.

    albo
    2. Roznica miedzy poziomem wylewki a poziomem tarasu zrobiona w progu drzwi.

    Prosze o pomoc. Jakie max nachylenie tarasu (spadek na zewnatrz) mozna przyjac?

    Z.