  • 1. Data: 2011-08-20 07:25:36
    Temat: OSB na sufit poddasza
    Od: "MUA" <a...@o...eu>

    Mam niewielki stryszek na poddaszu. Zamierzam zrobic z niego malo uzywana
    graciarnie ;) Ciezarow wielkich nie bedzie i chodzic tez nie za duzo ale
    zawsze cos.
    I pytanie
    Czy wystarczy plyta 22mm czy lepiej dac np dwie 12mm+12mm?

  • 2. Data: 2011-08-20 11:28:42
    Temat: Re: OSB na sufit poddasza
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Sat, 20 Aug 2011 09:25:36 +0200, MUA napisał(a):

> [...]
    > zawsze cos.
    > I pytanie
    > Czy wystarczy plyta 22mm czy lepiej dac np dwie 12mm+12mm?

    Podaj chociaż rozstaw belek, na których będzie ta podłoga spoczywać.

    --
    ŁC
    Gdy mocna wóda, wszystko się uda

  • 3. Data: 2011-08-20 20:50:03
    Od: "MUA" <a...@o...eu>

    > Podaj chociaż rozstaw belek, na których będzie ta podłoga spoczywać.

    w 3/4 powierzchni czyli tam gdzie da sie cos postawic lub mozna chodzic co
    45cm a w pozostaej 1/4 co 85cm

  • 4. Data: 2011-08-21 09:59:01
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > zawsze cos.
    > I pytanie
    > Czy wystarczy plyta 22mm czy lepiej dac np dwie 12mm+12mm?

    kurwa... co dwa tygodnie to samo pytanie... archiwum grupy jest chyba
    ogólnodostępne...

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2011-08-21 13:10:28
    Od: "adi" <a...@g...com>

    daj 18 mm na całość

  • 6. Data: 2011-08-22 16:49:34
    Od: Jacek <n...@g...com>

    12+12 jest bez sensu. Daj 18 albo 22 mm i daj gęściej poprzeczki.
    Jak ci się za parę lat zmienią plany to będziesz narzekać, że nie dałeś,
    jak robiłeś. Oszczędność niewielka.
    Ja mam u siebie płytę 14 mm i co 35 cm poprzeczki. Dziś dałbym trochę
    grubszą płytę,
    Jacek